וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "מתיחות במשפחה": לארסה פיפן והבן של מייקל ג'ורדן נפרדו

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 6:23

הקרקס נגמר. הזוג ההזוי של אמריקה נפרד, מקורב לשניים מאשר: מייקל ג'ורדן באמת לא אהב את היחסים האלה, ובנו לא עמד בזה

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

מדורי הרכילות בארה"ב מדווחים שאחד הזוגות ההזויים של התקופה האחרונה באמריקה נפרד: מרקוס ג'ורדן, הבן של מייקל ג'ורדן, ולארסה פיפן, גרושתו של סקוטי פיפן. הזוגיות של השניים תפסה כותרות גדולות בארה"ב, בשל הקשר שלהם לשני כוכבי העבר הגדולים של שיקגו בולס האגדית, אבל כעת, כך נטען, הזוג נפרד.

מעבר לעובדה שהם שניהם מקושרים לשיקגו, ושאבא של מרקוס היה בריב תקשורתי עם האקס של לארסה - היה גם פער הגילאים, כשמרקוס רק בן 33 ואילו לארסה בת 49.

לארסה פיפן, מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן (אילוסטרציה). אילסוטרציה: Getty Images, אינסטגרם, מערכת וואלה!
איזו רביעייה. הפיפנס וג'ורדנס/מערכת וואלה!, אילסוטרציה: Getty Images, אינסטגרם
לארסה פיפן עם מרקוס ג'ורדן, הבן של מייקל ג'ורדן. Alexander Tamargo, GettyImages
לארסה פיפן עם מרקוס ג'ורדן, הבן של מייקל ג'ורדן/GettyImages, Alexander Tamargo

עם זאת, לאחרונה מרקוס מחק את כל העדויות למערכת היחסים שלהם מחשבון האינסטגרם שלו. ועל פי השמועות, מי שהשתתפה ב-"Real Housewives of Miami" כבר הצהירה לאחרונה שהיא רוצה להינשא לג'ורדן ג'ונויר, אבל תיאלץ למצוא חתן אחר.

"הם לא ביחד", אמר מקור שצוטט על ידי PageSix. המקור המשיך והציע שג'ורדן ג'וניור ופיפן "לוקחים מרחק אחד מהשני" בגלל מתחים במערכת היחסים שלהם, שלכאורה מי שהסית היה ג'ורדן האב לאחר ש"גינה בפומבי" את הקשר ביניהם.

"ההיסטוריה בין מייקל וסקוטי הפכה את הדברים למורכבים, גם אם לארסה ומרקוס עשו כמיטב יכולתם כדי שזה לא יהיה בעיה", הוסיף הגורם. ג'ורדן האב ופיפן האב, כזכור, היו במתיחות כחברים לקבוצה בשיקגו, כפי שנחשף ב"הריקוד האחרון", ובמיוחד לאחר מכן, עם ביקורת פומבית של פיפן כשכל הדרמות בשיקגו צפו מחדש.

עוד בוואלה!

לארסה פיפן העלתה תמונה כל כך פרובוקטיבית, עד שמחקה מהבושה

לכתבה המלאה
סקוטי פיפן עם מייקל ג'ורדן, שחקני שיקגו בולס לשעבר. Jo, GettyImages
סקוטי פיפן עם מייקל ג'ורדן, שחקני שיקגו בולס לשעבר/GettyImages, Jo

אותו מקור אמר גם: "מרקוס אמר שמייקל התלוצץ כשהוא אמר שהוא לא מאשר את מערכת היחסים שלהם, אבל זה באמת הרגיז את לארסה. בסופו של דבר, מייקל הוא אבא של מרקוס וסקוטי הוא אבא של ילדיה של לארסה. יש נאמנות בסיסית לכל אחד מהם שהקשתה על ניווט מערכת היחסים".

לרסה ופיפן חולקים ארבעה ילדים יחד, בעוד שמרקוס היה השני מבין שלושה ילדים (יחד עם אח גדול ואחות קטנה) מנישואיו הראשונים של מייקל לחואניטה ואנוי. פיפן וג'ורדן הופיעו לאחרונה כזוג בעונה השנייה של הגרסה האמריקאית של סדרת הריאליטי "הבוגדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully