וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפן: "לברון הכי גדול סטטיסטית, ג'ורדן היה נוראי לפני שהגעתי"

אקס שיקגו שוב עקץ את הכוכב שלצידו זכה בשש אליפויות: "אי אפשר לנצח לבד. הוא היה לוקח זריקות רעות, רק כשבאתי הפכנו לקבוצה"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן, שסחבו את שיקגו בולס לשש אליפויות בשמונה עונות בשנות התשעים, נחשבים לאחד הצמדים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA. עם זאת, בין השניים שהיו כל כך מחוברים על המגרש עבר חתול שחור, שכן ביניהם שוררת מתיחות רבה שרק גוברת בשנים האחרונות. הזעם בעיקר מגיע מכיוונו של פיפן, שטוען כי החשיבות שלו לאליפויות של הבולס מוקטן יחסית, למשל כפי שהוצג בסדרת "הריקוד האחרון" על עונת האליפות האחרונה של הקבוצה מאילינוי.

הפעם פיפן בן ה-57 בחר לפרוק את תסכולו בריאיון שערך, כשתחילה הוא מחמיא ללברון ג'יימס שעלה השנה למקום הראשון בקלעי כל הזמנים ב-NBA. "הוא יהיה השחקן הכי גדול אי פעם מבחינה סטטיסטית, ואין בכלל מקום להשוואה", אמר הפורוורד האגדי על הכוכב הוותיק של הלייקרס, "האם זה הופך אותו לגדול בכל הזמנים? אני אשאיר את זה פתוח לדיון".

לאחר מכן התייחס פיפן לשלוש השנים הראשונות של ג'ורדן בבולס, בלעדיו, ושלח עקיצה: "אני לא מאמין שיש דבר כזה שחקן גדול כי המשחק שלנו הוא קבוצתי, שחקן אחד לא יכול להשיג דברים לבד. אני ראיתי את ג'ורדן משחק לפני שהגעתי לבולס, אתם ראיתם אותו, הוא היה שחקן נוראי. זה היה נורא לשחק לצידו, הכל תרגילים של אחד על אחד וזריקות רעות. פתאום כשהגעתי הפכנו לקבוצה והתחלנו לנצח, כולם שכחו מי הוא היה".

פיפן כאמור זכה בשש אליפויות NBA בקריירה מפוארת שכללה גם שתי מדליות זהב אולימפיות, שבע הופעות באולסטאר, שבע הופעות בחמישיות העונה ועשר בחמישיות ההגנה של העונה. מספר הגופייה שלו 33 הופרש על ידי הבולס, ובשנה שעברה נכלל ברשימת 75 השחקנים הגדולים בתולדות הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully