וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמום מוח? בולדווין הדבר הכי קרוב ביורוליג ל-NBA"

לפני המפגש עם מכבי ת"א, מאמן ז'לגיריס טרינקיירי שפע מחמאות לגארד ששיחק תחתיו ("מתתי מעייפות אחרי השנה איתו, אבל היה שווה את זה") ורמז שהצהובים עשויים להגיע לפיינל פור: "לא אופתע אם ישחקו במאי"

תיקתקנו, 6.3/ספורט1

ההפסד הביתי למכבי תל אביב במפגש הקודם בין הקבוצות הוביל לפיטורי מאמן בז'לגיריס, שאחריהם מונה אנדראה טרינקיירי במקומו של קאזיס מקסביטיס. לקראת המשחק השני העונה בין הליטאים לצהובים, טרינקיירי פיזר מחמאות לעבר כוכב האלופה הישראלית, ווייד בולדווין ששיחק תחתיו בבאיירן מינכן בעונת 2020/21.

מאז שהחל את דרכו באירופה, בולדווין עשה לעצמו שם של שחקן "עם פתיל קצר". גם בעונה הזו עמדו במוקד לא אחת העבירות הטכניות שהוא סופג כמעט בכל משחק, כשהשיא הגיע בהתפרצות על שופט בסיום הביקור אצל באסקוניה. "חמום מוח? אני חולק על זה", אמר טרינקיירי בנוגע לגארד. "קודם כל, ווייד הוא אחד השחקנים הטובים ביורוליג. סט הכישורים שלו במבנה הגוף שלו הם הדבר הכי קרוב שיש ביורוליג ל-NBA".

האיטלקי המשיך: "לדעתי, נורא קל לומר שהוא חמום מוח. אולי הוא היה כזה, אבל אני רואה אדם בוגר מאוד עם המון אופי. הוא לא קליל, אבל אני לא מכיר אנשים כאלה כישרוניים שהם קלילים. הייתה לי שנה מדהימה, הייתי מת מעייפות אחרי השנה הזאת איתו, אבל לא משנה מה היה המחיר מבחינתי בפן הרגשי, זה היה שווה את זה".

אנדראה טרינקיירי מאמן באיירן מינכן. דני מרון
שפע מחמאות לכוכב הצהובים. אנדראה טרינקיירי ביד אליהו/דני מרון

מאמן ז'לגיריס נזכר: "האפשרות לראות את האישיות שלו מתפתחת כך, להבין את החוזקות והחולשות, אין לזה מחיר בעיניי. אז בסדר, אפשר לקרוא לו חמום מוח. גם עליי יש הרבה תוויות, זה לא מעסיק אותי. כשמסתכלים על השחקן, תמיד אפשר למצוא חסרונות. אפשר להסתכל על הצד השני - כל הדברים הטובים והכישרון. ווייד הוא שחקן שנתן לי המון. אמרתי, הוא לא קל, אבל זו הייתה חוויה נהדרת".

בולדווין, שנותר אשתקד מחוץ לחמישיית העונה ביורוליג לעומת לורנזו בראון, ונכלל "רק" בחמישייה השנייה, רושם העונה את ממוצעיו הטובים בקריירה: 17.3 נקודות (רביעי במפעל), 5.1 אסיסטים. 2.4 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות".

"כל אחד צריך למצוא איזון בין כישרון, ציפיות, צרכים אישיים, מטרות אישיות, מוטיבציה. וכל זה נהיה מורכב יותר כשמכניסים את זה לקבוצה. הזכרתי דברים אינדיבידואליים רבים, אבל לפני שאתה בקבוצה, אתה אינדיבידואל. זה אנושי לחשוב על עצמך. כשאתה מתבגר, אתה מבין שלפעמים צריך לוותר על עצמך ועל האגו שלך קצת כדי לעזור לקבוצה, לעזור לעצמך בתוך הקבוצה", הוסיף טרינקיירי לגבי בולדווין. "אני רואה הרבה דברים טובים שהוא עושה. הוא בטוח ברמה של חמישיית העונה".

עוד בוואלה!

דריכות במכבי תל אביב לפני ז'לגיריס: "לא חושבים שבאים לטייל"

לכתבה המלאה
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא כולם חושבים שהוא חמום מוח. ווייד בולדווין/דני מרון

המאמן התייחס כמובן למכבי תל אביב כקבוצה, וסימן אותה כאחת שיכולה להגיע לפיינל פור: "בעיניי הם מסוכנים מאוד. הם לא מועמדים טבעיים לזכייה, אבל הם ניצחו במילאנו כשאף אחד לא חשב שהם יעשו את זה. מכבי היא האנדרדוג הכי גרוע שאפשר לפגוש, כי יש להם כישרון, אתלטיות, שניים מהגארדים הכי טובים ביורוליג - ווייד בולדווין ולורנזו בראון. הם שחקני חמישייה בכל קבוצה באירופה. בנו שם קבוצה אדירה העונה. המון אתלטיות בקו הקדמי, שחקני המשנה עושים את העבודה שלהם. בונזי קולסון הוא חתיכת סקורר. הוא מוצא בחוכמה את הנישה שלו ליד גארדים שמחזיקים המון בכדור. לא אופתע אם הם ישחקו ביורוליג בחודש מאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully