וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נענשה בהפחתת נקודה וירדה למקום השני בליגת העל

בית הדין של ההתאחדות לא התרשם מהטענות של הירוקים והרשיע אותם ב"התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות". זו הנקודה השנייה שמופחתת העונה מהמאזן של האלופה שהודיע כי תערער על ההחלטה, בינתיים מכבי תל אביב עלתה לפסגה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפחית היום (שני) נקודה ממאזנה של מכבי חיפה, אחרי שהאלופה הורשעה בסעיף של "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות" בדרבי ב-18 בפברואר. נגד הירוקים עמד עונש על תנאי והנקודה הופחתה בגלל הדלקה של כ-40 אבוקות ביציע והשלכת אחת שנחתה על כר הדשא - מה שגרם להפסקת המשחק למשך כדקה. מכבי חיפה גם נקנסה ב-61,500 שקלים. הדיינים לא התרשמו מהטיעונים של נציגי מכבי חיפה שיש להסיר את "נסיבות מחמירות".

בית הדין "הסתפק" בהפחתה של נקודה אחת והשאיר הפחתה של אחת נוספת על תנאי למשך שנה. המשמעות היא שהרשעה נוספת בהמשך העונה, תגרור עונש הפחתה נוסף. מכבי חיפה הודיע כי תערער על ההחלטה.

אתמול הופחתה ממאזנה של בית"ר ירושלים נקודה נוספת ויש עוד קבוצות שספגו עונש כזה העונה: הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובני סכנין. בפסק הדין, הדיינים ביקרו את התקנון החדש שבגללו העונש היחיד שהם יכולים לתת הוא הפחתת נקודות:

"בשולי הדברים אנו מוצאים לנכון להביע את דעתנו כי יש בתוצאה לעיל משום חומרה אשר איננו מביטים בה בחמדה ואפילו לא בשוויון נפש, אולם תיקוני התקנון והוראות השעה לצד תקדימי העבר הופכים תוצאה זו לכורח מסתבר וכבית דין המחויב לתקנוני ההתאחדות אין לנו אלא לתהות: האם לא ראוי לבצע חשיבה נוספת באשר לתיקונים אלה? לא לנו לענות על שאלה זו".

אוהדי מכבי חיפה בדרבי. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה בדרבי/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה "תארח" ביום חמישי את פיורנטינה בשמינית גמר הקונפרנס ליג בבודפשט. ביום ראשון היא תשחק בחוץ נגד בני ריינה בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully