וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נענשה בהפחתת נקודה בפועל, המועדון יערער

4.3.2024 / 14:30

בית הדין הפעיל חלקית את העונש על תנאי שעמד נגד הצהובים שחורים, כך שנקודה הופחתה בפועל ושתיים נוספות נשארו על תנאי, לצד קנס בגובה 49,500 שקל. בסך הכל הורדו לקבוצה חמש נקודות העונה והיא צמודה לקו האדום: "מנסים להוריד אותנו ליגה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים נענשה היום (שני) בהפחתת נקודה אחת בפועל בעקבות אירועי המשחק בטדי מול מכבי חיפה. הקבוצה גם נקנסה ב-49,500 ש"ח. בהחלטת בית הדין הובהר כי זוהי ההרשעה ה-19 של הקבוצה והוטחה ביקורת במועדון על אזלת היד ואי עשייה בכל מה שקשור למניעת האירועים.

העונש מגיע כשהערב בית"ר ירושלים מתארחת אצל הפועל באר שבע בטרנר ובמחזור הבא את מכבי תל אביב בטדי, מה שהופך למאוד ריאלי את הסיכוי שהקבוצה תסיים את הליגה הסדירה מתחת לקו האדום - כרגע היא מעל הקו בזכות הפרש שערים בלבד. במועדון יערערו על ההחלטה, אך שחקנים בקבוצה ששמעו על העונש מיד אמרו: "בית הדין גומר קבוצה, במקום שנהיה בפלייאוף העליון הם מחליטים להוריד אותנו ליגה, אסור שאברמוב והקהל ישתקו".

אבוקות ביציע אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
האבוקות של אוהדי בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה/דני מרון

על פי הדיינים, עורכי הדין נעם ליובין, גיורא לנדאו והדיין הראשי עו"ד ישראל שמעוני, "אין כל ספק כי מדובר בנסיבות מחמירות המחייבות הרשעת הנאשמת בעבירה של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות וכן בעבירה של פגיעה על ידי אוהדים. החלטנו כי הננו מרשיעים פה אחד את הנאשמת בעבירות של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות וכן פגיעה ע"י אוהדים. מדובר באירוע 'מתגלגל' שנמשך לאורך כל המשחק, כאשר בשישה אירועים שונים הודלקו והושלכו אמצעים פירוטכניים על ידי אוהדי הנאשמת, אשר אף גרמו להפסקת המשחק, הושלכו חפצים לכיוון שחקני ומאמן היריבה ואחד מהם אף פגע בגבו של עוזר השופט".

יש לציין כי לקבוצה הופחתו 4 נקודות בקיץ בעקבות אירועי גמר הגביע בעונה שעברה וכאמור לאחר הפחתת הנקודה היא צמודה לקו האדום עם 22 נקודות, שרק הפרש שערים מדאיר אותה מעליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully