וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מסתלבטים על רונאלדו, לכוכבי העבר מתחיל להימאס ממנו

האוהדים היריבים שוב הקניטו עם קריאות "מסי, מסי", CR7 סיפק מהלך אומלל בהפסד לקבוצה של אצילי ("הגיע הזמן לפרוש"). בסעודיה טענו כי קבוצות לא חוששות ממנו, גם פרנק לבף לא שוכח את הציטוט המגוחך: "תשתוק כבר!"

שערו של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר מול אל פייחה בדרך לרבע גמר ליגת האלופת של אסיה/ספורט1

לאחר שספג עונש הרחקה אחרי התנועה המגונה שביצע אל עבר אוהדים שצעקו לו "מסי, מסי", כריסטיאנו רונאלדו למד את הלקח. אמש (שני), מול אל עין של עומר אצילי (שלא נכלל בסגל), אוהדי היריבה שוב הקניטו אל כוכב אל נאסר עם קריאות דומות, והפעם CR7 דאג לשמור על איפוק.

והיה גם משחק, ובו אכזבה קבוצת הכוכבים הסעודית עם הפסד 1:0 במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר, כשאל נאסר בסכנת הדחה ממשית. רונאלדו התקשה לתת את הטון מול היריבה הנחותה מהאמירויות, וברשת לעגו בעיקר על מבצע אישי אומלל במיוחד:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"הגיע הזמן לפרוש", כתב אחד הגולשים. "הונאת המאה", הוסיף אחר, וגולש נוסף חתם: "איך אנשים יכולים להגיד שהוא הטוב אי פעם כשהם רואים אותו משחק. אני בוכה. מה הוא מנסה לעשות?"

שחקן אל עין חאלד אל האשמי טען כי בסיום המשחק רונאלדו העצבני ניגש אליו ו"אמר לי שהם ינצחו בגומלין ויעלו שלב. הוא כעס מאוד על השיפוט. אמרתי לו שאני מסכים איתו, השיפוט באמת לא היה טוב - אבל לטובתם ולא לטובתנו".

זלזול מופגן עוד יותר ב-CR7 הגיע מכיוונו של כוכב אל איתיפאק לשעבר חאמד אל דביחי שאמר: "לאל נאסר יש שמות גדולים, אבל היא לא קבוצה, בטח לא בהתקפה. כרגע, השחקן היחיד שמשפיע שם הוא טאליסקה. היא לא זכתה באליפות כי אין לה חלוץ טבעי. רונאלדו מלך השערים אבל זה לא אומר שהוא הכי טוב. קבוצות אחרות לא חוששות ממנו כפי שהם חוששות מאלכנסדר מיטוריבץ' למשל".

רונאלדו כמעט כבש שער שוויון מהחצי

אבל לבסוף זה הסתיים בעוד אכזבה

לפני מספר חודשים טען רונאלדו שהליגה הסעודית טובה יותר מהליגה הצרפתית, טענה שנראית מופרכת יותר מיום ליום. כעת הגיע תורו של שחקן נבחרת צרפת לשעבר פרנק לבף לתקוף בחזרה: "זה מעצבן אותי לשמוע את הדברים האלה. למה הוא אמר את זה על הליגה הצרפתית ולא על הליגה הפורטוגלית? בגלל שמסי שיחק בצרפת. יש לי הרבה כבוד כלפיו כשחקן, אבל פשוט תשתוק כבר!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully