וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התנועה המגונה: זה העונש שקיבל כריסטיאנו רונאלדו

כוכב אל נאסר נענש אחרי שהתריס נגד אוהדי אל שבאב, שצעקו לעברו "מסי, מסי". רונאלדו התנצל אחרי המשחק, אך הורחק למשחק אחד ונקנס

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ועדת האתיקה בהתאחדות הסעודית החליטה היום (חמישי) להשעות את כריסטיאנו רונאלדו ממשחק אחד וקנסה אותו ב-5,300 דולרים. זאת בעקבות התנועה המגונה שביצע כוכב אל נאסר ביום ראשון האחרון במשחק שבאב אל אהלי. במדינה מהמפרץ טענו מוקדם יותר כי לאחר שהתאחדות הכדורגל המקומית פתחה בחקירה של האירוע, שבו הפורטוגלי הגיב לקריאות התגרות "מסי, מסי" מצד אוהדי שבאב אל אהלי, רונאלדו נמצא בסכנת הרחקה לשני משחקים. בהמשך דווח שרונאלדו לא יושעה, אך בסופו של דבר קיבל עונש הרחקה מינימאלי והוא יחמיץ את המשחק מול אל חאזם.

הורחק ממשחק אחד. התנועה המגונה של רונאלדו

"אני מכבד את כל המועדונים. התנועה שעשיתי מבטאת עוצמה וניצחון, היא אינה לא מוסרית. באירופה אנחנו רגילים לזה", אמר רונאלדו לפני הדיון בעניינו. עוד נטען כי רונאלדו צירף בעדותו קטעי וידאו ממקרים דומים בליגות האירופיות שבהן שיחק, כאשר המסר שלו לוועדה נכתב במספר שפות לפני שתורגם לערבית.

זה כבר המקרה השני בו רונאלדו מבצע תנועה שנתפסת כ"לא מוסרית" מאז שחתם באל נאסר, אבל כזכור, תגובות דומות שלו היו גם בשלבים מוקדמים יותר של הקריירה כאשר אוהדי הקבוצות היריבות קראו בשם של יריבו הגדול של CR7, ליאו מסי, על מנת להתגרות בפורטוגלי.

יש לציין שהעונש הזה לא נתון לערעור ובכל מקרה הקנס הכספי של רונאלדו הוא פינאטס, לעומת הסכום שהוא מרוויח. בפעם הקודמת שרונאלדו הסתבך בתקרית דומה זה היה מול אל הילאל, משחק שבו תועד רונאלדו שהוא מחזיק את אשכיו בזמן שאוהדים קראו בשמו של מסי. רונאלדו, שפתח את עונתו השנייה באל נאסר, הוא מלך שערי הליגה עם 22 כיבושים. אלא שקבוצתו משתרכת אחרי אל הילאל, קבוצתו של אלכסנדר מיטרוביץ' שמחזיקה במאזן כמעט מושלם של 19 ניצחונות, 2 תיקו ו-0 הפסדים ונהנית מיתרון שבע נקודות בפסגה. מיטרוביץ' הוא סגנו של רונאלדו עם 19 כיבושים וזה בקבוצה שהחתימה גם את ניימאר, אבל הברזילאי נפצע מהרגע הראשון וספק אם יחזור לשחק בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully