וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי לא פגש את רונאלדו, בן שמעון נותר במקום השלישי בקפריסין

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 23:03

אל עין גברה 0:1 על אל נאסר הסעודית ללא הישראלי שלה, א.א.ק לרנקה סיימה ב-1:1 את משחק הצמרת מול אריס לימסול. בישול לאליאל פרץ, ניצחון גם לרמזי ספורי

תקציר ה-0:1 של אל עין על אל נאסר בליגת האלופות של אסיה/ספורט1

רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה פספסו הערב (שני) הזדמנות לשפר את מצבם במאבק האליפות בקפריסין כשסיימו ב-1:1 ביתי מול השנייה בטבלה, האלופה המכהנת אריס לימסול. א.א.ק הגיעה אחרי שלושה ניצחונות וקיוותה לחלוף על פני אריס בזכות שער של פרנקו טונגיה (5), אבל האורחת השוותה בזכות אקס פרטיזן סלובודן אורושביץ' (69). בן שמעון ושחקניו רחוקים שבע נקודות מהמוליכה אפואל ניקוסיה.

* אחרי ריצוי עונש ההרחקה בגביע, שם קבוצתו הדיחה את א.א.ק של בן שמעון ועלתה לחצי הגמר, אליאל פרץ חזר להרכב אפולון לימסול, השלים 90 דקות וגם בישל את השער השני לנגיחה של אנג'לו סגאל הצ'יליאני (60) בניצחון הביתי 0:2 על סלאמינה בפלייאוף התחתון בקפריסין.

* למרות השער הנפלא בליגה, עומר אצילי לא נכלל בסגל של אל עין, שניצחה באיחוד האמירויות 0:1 את אל נאסר הסעודית של כריסטיאנו רונאלדו במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות של אסיה. סופיאן רחימי המרוקני הכריע בדקה ה-44 ועוד שני שערים נפסלו לאל עין, כשמנגד הורחק בתוספת הזמן הבלם אמריק לאפורט. אצילי לא צפוי לצאת גם לגומלין בערב הסעודית בשבוע הבא.

ניסיון המספרת של רונאלדו

* רמזי ספורי נכנס בדקה ה-63 כמחליף הראשון של אנטליאספור, שניצחה 0:1 בבית את גזיאנטפ במחזור ה-28 בליגה הטורקית. המארחת הגיעה אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ובתווך גם הודחה מהגביע, ושלוש הנקודות הללו קידמו אותה אל המקום השמיני.

* לידור כהן (90 דקות) ובן אז'ובל (74) פתחו יחד בהתקפה של טראט, שסיימה ב-2:2 ביתי מול רצ'אבורי במחזור ה-20 בליגה התאילנדית וניצבת במקום הלפני אחרון.

* תאי עבד נותר על הספסל ולא שותף ב-1:3 הביתי של מילואי פ.ס.וו איינדהובן מול קאמבור בליגה השנייה בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully