וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקטטה: היציע המערבי בהיכל קבוצת שלמה ייסגר ל-3 משחקים?

4.3.2024 / 11:48

תובע האיגוד העמיד לדין את הפועל תל אביב על תקיפת אוהדי הפועל חולון. הסגולים עשויים להיקנס על הקריאות בטקס לעומרי שוורץ ז"ל

קטטה בין אוהדי הפועל תל אביב לאוהדי הפועל חולון/האתר הרשמי של הפועל חולון

תובע איגוד הכדורסל עו"ד איתמר ליפנר שלח היום (שני) כתב אישום נגד הפועל תל אביב והפועל חולון על אירועי המשחק ביניהן במוצאי שבת האחרונה. הפועל תל אביב עומדת לדין בגין "פגיעה על ידי אוהדים" ובגין "התפרעות אוהדים", עקב השלכת מוט וחפץ נוסף במהלך המשחק וגם בעקבות הקטטה שהתרחשה בין שני הקהלים בסיומו.

כך תואר בכתב האישום: "לאחר המשחק פרצו אוהדי הפועל תל אביב למגרש, חלקם בפנים רעולות, ורצו אל עבר יציע אוהדי הפועל חולון. לאחר שאותם אוהדים ניסו להכות את אוהדי חולון במוטות, גנבו את דגל הפועל חולון ורצו חזרה ליציע הפועל תל אביב".

ליפנר כתב כי: "התנהגות אוהדי הפועל תל אביב לאחר המשחק חורגת מ'התפרעות רגילה' של אוהדים, אותה לצערנו אנו רואים מדי פעם במגרשים. גם עברה המשמעתי העשיר של הקבוצה בכל הנוגע להתנהגות אוהדיה עומד נגדה, ועל כן אני מבקש מבית הדין הנכבד לגזור על הפועל תל אביב קנס כספי כבד בפועל, וכן להורות על סגירת היציע המערבי למשך שלושה משחקים. על מנת שלא להותיר את הדבר ללא התייחסות, אציין כי ביום 10 בינואר 2024 ניתנה החלטה בבית הדין העליון אשר ממירה את עונש סגירת היציע אשר נגזר על הפועל תל אביב בדרבי, בעונש על תנאי אשר יופעל במקרה של עבירה שעניינה השלכת אבוקות או חפצים מסוכנים באולם המשחק. לאור ניסוחה הדווקני של הוראת בית הדין העליון, ספק אם ניתן להפעיל תנאי זה והוא נותר בעינו כעונש על תנאי".

קטטה אוהדי הפועל תל אביב אוהדי הפועל חולון. קובי אליהו
חורגת מ"התפרעות רגילה". התקיפה של אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

את הפועל חולון מעמיד התובע לדין בגין "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים" ו"קריאות גזעניות". כך נכתב במכתבו: "בטרם פתיחת המשחק, בעת טקס לזכרו של חייל אוהד הפועל תל אביב שנרצח, עומרי שוורץ ז"ל, קומץ אוהדי הפועל חולון פרצו בשירת 'תנו לצה"ל לנצח, לזיין את הערבים'. יצוין כי משפחתו של החייל נכחה באולם". ליפנר מבקש להשית על הפועל חולון קנס כספי כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully