וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה יבדקו כיצד התאפשרה הקטטה בין אוהדי הפועל תל אביב וחולון

3.3.2024 / 7:05

כוחות אבטחה מועטים נותרו באולם בזמן שאוהדי המארחת פרצו ליציעי חולון. המשטרה צפויה בסנקציה כלפי האדומים. גינת: "יש עייפות גדולה מאוד". גיל בני נפצע ועשוי להיעדר לתקופה

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

הפועל תל אביב שבה אמש (שבת) מפגרת הנבחרת ברגל ימין כשגברה 78:90 על הפועל חולון בבית וחזרה זמנית אל המקום הראשון בטבלה. החבורה של דני פרנקו תשחק עוד שני משחקים השבוע בליגה, כשבעוד עשרה ימים תעמוד בפני המבחן הגדול שלה, רבע גמר היורוקאפ בוילנה.

המוליכה הופיעה למשחק בסגל חסר ללא עידן זלמנסון, קייל אלכסנדר ובריאן אנגולה הפצועים וקסביאר מנפורד המושעה, כשתומר גינת וג'יילן הורד שנפצעו באימונים בסוף השבוע, עולים לשחק רק אחרי טיפולים אינטנסיביים של הצוות הרפואי. אם זה לא הספיק, אז במהלך הרבע השלישי נפצע גיל בני בירך, והוא עלול להיעדר לתקופה מהמגרשים גם כן.

ובכל זאת, למרות הסיטואציה הלא פשוטה, הצליחו האדומים להשתלט על המשחק מסוף הרבע הראשון ולהחזיק ביתרון משמעותי עד הרבע האחרון, אז ניסתה חולון לרשום קאמבק, ולא הייתה רחוקה מלהפוך את המשחק, אך לבסוף הצליחו השחקנים של דני פרנקו לגבור על הסגולים.

דז וולס לצד תומר גינת הפועל תל אביב. קובי אליהו
ניצחון קשה וחשוב. וולס וגינת/קובי אליהו

"יש עייפות גדולה מאוד מאוד, משחקים עם פציעות, לא היתה לנו הזדמנות לנוח המון זמן, משחקים בקצב מאוד גבוה, אבל זה מה שיש צריך לדחוף ולשחק הכי טוב שאפשר. לעשו את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים", סיכם תומר גינת שהצטיין עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים. "באימון בוקר עליתי לזריקה וסובבתי את הקרסול, וכל היום הפיזיתרפיסטים שלנו עבדו כדי להכשיר אותי למשחק, קרדיט גדול בשבילם, יש להם את העונה הכי עמוסה שאפשר".

גינת נשאל על הלחץ שהיה על הקבוצה ערב המשחק ואמר: "לא חושב שהרגשנו לחץ, שיחקנו היום בסגל מוזר, בלי 5 אמיתי, לא חושב שהרגשנו יותר מדי לחץ. אחרי הפגרה כל אחד היה במקום אחר, ראו את זה על שתי הקבוצות, לא שיחקנו הגנה מספיק טובה ברבע הראשון, שמרנו טוב וזה המפתח כדי לנצח משחקים".

בנוגע להשעייה הצפויה של קסביאר מנפורד שיעמוד לדין ביום חמישי כשעל הפרק הרחקה לארבעה חודשים אמר גינת: "לכולם ברור כמה חשוב אקס בשבילנו, ברור לנו וגם לו שהוא עשה טעות. אנחנו מקווים שהוא עוד יחזור לשחק באיזשהו שלב העונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומר גינת הפועל תל אביב. קובי אליהו
כמה כואב, כמה משמח. גינת/קובי אליהו

בסיום המשחק התרחשה מהומה אלימה על הפרקט כשאוהדי הפועל תל אביב נכנסו מהיציע שלהם אל יציע אוהדי חולון, חטפו להם מספר שלטים וניסו לחזור ליציע האדום בריצה. אוהדי חולון רדפו אחריהם ובין הצדדים התנהלה קטטה שהופרדה על ידי כוחות האבטחה במקום.

גורמים במשטרה הודו בסיום כי התקרית שהתרחשה היא תקלה שלא אמורה להתרחש במשחק בו נכחו לא מעט כוחות אבטחה. ההסבר שניתן היה כי כוחות האבטחה התרכזו באותו הזמן באזור החניה על מנת למנוע תקרית שם בין הקהלים שיצאו מהאולם, והכוחות באולם באותה נקודה היו דלילים יותר.

במשטרה צפויים לנקוט בסנקציות נגד הפועל תל אביב ואוהדיה, כשההחלטה הראשונה המסתמנת היא איסור הכנסת ציוד עידוד למשחקי הבית הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully