וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין בז ל"המצאות": "הקשר עם שחקני טוב כתמיד"

3.3.2024 / 7:52

מאמן מכבי תל אביב מאס בדיווחים בתקשורת: "אין לי מה לעשות עם ההמצאות, אני יודע מה יצרתי בחדר ההלבשה. לא רוצה שחקנים שלא מזיז להם אם הם משחקים או לא"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מכבי תל אביב פותחת הבוקר (ראשון) את שבוע אולימפיאקוס במצב רוח מרומם אחרי הניצחון המרשים על מכבי פתח תקוה אמש. רובי קין יצפה הערב באתונה במשחקה של אולימפיאקוס נגד וולוס ויעקב מקרוב אחרי הקבוצה היוונית אותה יפגוש ביום חמישי הקרוב בשמינית גמר הקונפרנס ליג, וכעבור שבוע כשיארח אותה במשחק הבית בבאצ'קה טופולה שבסרביה.

קין ייצב את מכבי תל אביב אחרי איבוד 14 נקודות ליגה בשמונה משחקים, ובשלושת המשחקים האחרונים הצהובים כבר במאזן של 100 אחוזי הצלחה עם 9 נקודות מ-9 אפשריות.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ייצב את הספינה. קין/אריאל שלום

מה שמכעיס את המאמן בשבוע האחרון זו ההתעסקות של התקשורת בבניית מציאות סביב יחסיו עם חלק משחקניו. בהתחלה זה היה על ערן זהבי, עכשיו על קיקו בונדוסו. "חבל שממשיכים להמציא דברים", אמר קין שעה קלה אחרי המשחק אמש. "אין לי מה לעשות מול כל ההמצאות הללו ולא איכפת לי מה שאומרים. רק אני יודע עד כמה יחסי עם השחקנים שלי חזקים ומה יצרתי עם חדר ההלבשה שלי, שהוא מצוין. לא הייתי רוצה שחקנים שלא מזיז להם, אם הם משחקים או לא. להיפך, אני רוצה שחקנים שרוצים לשחק בכל משחק. כך זה צריך להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully