וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין יטוס היום ליוון לצפות באולימפיאקוס

3.3.2024 / 0:01

מאמן מכבי תל אביב ינצל את יום החופש של שחקניו על מנת לצפות ביריבה בשמינית גמר הקונפרנס. סבוריט נשמר מול מכבי פ"ת בתקווה שיהיה כשיר למשחק בחמישי, רז שלמה עדיין בספק, כ-800 אוהדים צפויים לצאת למשחק ביוון (ה', 19:45, ספורט2)

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

אחרי הניצחון הערב (שבת) על מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב נכנסת לשבוע אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג (ה', 19:45, ספורט2), והמאמן רובי קין החליט לטוס מחר במיוחד לאתונה כדי לצפות ביריבה היוונית, שתשחק בביתה מול וולוס, הקבוצה שבה שיחק בעבר בוריס קליימן. אולימפיאקוס מדורגת במקום הרביעי בליגה (4 נקודות מאא"ק שבפסגה), בעוד יריבתה במקום ה-11.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין, עם עוזריו דייב סארקאן, רובי סבאג'. אריאל שלום
משימת ריגול. קין ועוזריו/אריאל שלום

קין ינצל את היום החופשי של שחקניו מחר ואת העובדה שהאימון הבא יהיה רק ביום שני בשעה 17:00, ויטוס בלוויית אחד מעוזריו על מנת לעקוב ולהתרשם מקרוב מהיריבה אותה יפגוש ביום חמישי באתונה, וכעבור שבוע בגומלין בסרביה.

במכבי תל אביב החליטו הערב לשמור את אנריק סבוריט והוא לא שותף במשחק מול מכבי פתח תקוה כדי להעניק לו עוד מנוחה וכדי שיוכל לשחק מול אולימפיאקוס. רז שלמה בששוב לא שותף בספק גדול גם הוא ליום חמישי.

ההערכה היא ש-800 אוהדים של מכבי תל אביב ילוו אותה לאתונה, ובקבוצה לא יודעים להעריך כמה יגיעו למשחק ה"בית" שייערך בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully