וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין מחמיא לערן זהבי: "תפסיקו לנסות לייצר משהו שלא קיים"

עודכן לאחרונה: 2.3.2024 / 22:22

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהיכולת של החלוץ, מתוסכל מפסילת השערים, מחמיא למצטיינים וטוען: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים". פרץ: "משחק ענק של כולם"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מכבי תל אביב רמסה הערב (שבת) את מכבי פתח תקוה ועלתה לפסגה בצורה מרשימה. במשחק שהוקדש לקבוצה שזכתה בגביע ב-1986/87 ועם מדי הרטרו ומנגינת "שירים ושערים" ברקע, הקבוצה של קין חגגה עם 0:4 במשחק שבו נפסלו לה לא פחות מחמישה שערים בגלל נבדלים. ערן זהבי כבש ובישל לפרץ, מילסון וקניקובסקי הוסיפו במחצית השנייה.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"למי אכפת מה אומרים אנשים?". קין/אריאל שלום

רובי קין: "כן, אני יכול לשמוח מהתוצאה, כיף לכבוש הרבה שערים, הייתה הופעה טבה. שמרנו על שער נקי, ואם אנחנו לא סופגים יש יותר סיכוי לנצח. יכולנו לכבוש יותר. התאכזבתי מהתזמון במסירה, זה יכול היה להשתפר. זה מה שארמתי לשחקנים במחצית, כי 0:2 בהפסקה זה לא סגור".

על הפרש השערים במאבק מול מכבי חיפה: "המטרה היא לנצח במשחקים. אני לא יכול לא לכבד יריבות ולחשוב על הפרש שערים, אלא להתרכז בניצחון".

על פסילת השערים: "אתה חייב למסור בתזמון הנכון. חיכו שנייה מיותרת במסירה, ובגלל המהירות של מילסון ודוידה פספסנו שערים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערן זהבי חוגג עם בנו רוי מכבי תל אביב. אריאל שלום
רגע מתוק. זהבי/אריאל שלום

על זהבי: "הוא נראה חד, במיוחד במחצית הראשונה, וחזר לעצמו, והיה טוב לראות אותו. גם דור פרץ חזר לעצמו, גם גבי (קניקובסקי), ועידו, ידענו שאפשר לסמוך עליו".

על היחסים עם זהבי והשמועות על מתיחות: "אני לא יכול לשלוט על מה אנשים אומרים, לא אכפת לי, אני יודע בדיוק איזו מערכת יחסים יש לי עם השחקנים, וזה מה שמשנה, למי אכפת מה אומרים אנשים. תפסיקו לנסות לייצר משהו שלא קיים".

יום חמישי נגד אולימפיאקוס: "משחק ענק, אנחנו יודעים את זה, זה האתגר הכי גדול שהיה לנו השנה, עם השחקנים שיש להם, ונצטרך לעשות באירופה את מה שעשינו עד עכשיו, לתת את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ולהקשות על היריבה".

דור פרץ מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
גם הוא חזר לעצמו. פרץ/אריאל שלום

דור פרץ: "ערב נפלא. זה התחיל עם כבוד גדול לדור העבר ולשמחתי גם אנחנו עשינו ניצחון מעולה שנותן לנו פוש להמשך הדרך. ערב גדול בסך הכול. הגענו בשיא האינטנסיביות, היו חילוצים ויכולת התקפית. כולם שיחקו היום נהדר. קבוצתית, היה פה משחק ענק של כולם, זה מה שמביא אותנו לנצח 0:4. המאמן עושה את ההחלטות שלו וזה מצוין, הייתי שני משחקים על הספסל והתאווררתי. זה עשה לי טוב להמשך הדרך ואני שמח על כך".

על מאבק האליפות והקמפיין האירופי: "אנחנו מרוכזים במה שאנחנו עושים. נעשה את הכי טוב שלנו ממשחק למשחק. ננתח את המשחק של היום ונעבור להתמקד באולימפיאקוס, יהיה משחק מעניין מול קבוצה ברמה סופר-גבוהה".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
"כשמכבי תל אביב מתקיפים ואין לחץ על הכדור, קו ההגנה צריך להתגלגל אחורה והוא מאומן לזה. זה לא קרה"/אריאל שלום

המאמן המפסיד רן קוז'וך: "לא מדובר בעודף ביטחון, פשוט עשינו טעויות של כדורגל ושילמנו עליהן מחיר יקר. כשטועים מול קבוצות איכותיות, משלמים במזומן. כשמכבי תל אביב מתקיפים ואין לחץ על הכדור, קו ההגנה צריך להתגלגל אחורה והוא מאומן לזה. זה לא קרה, משחק לא טוב שלנו. היו יותר מדי סיטואציות של מעברים בלי לחץ על הכדור והשחקנים לא ביצעו הוראות, אז הפתרון השני מבחינתי היה להכניס עוד שחקן קישור כדי לבלום את זה. אמרתי לשחקנים במחצית שמה שצריך לעשות זה להישאר במשחק. ביקשתי מהם בעיקר להישאר עד הסוף, ואני חושב שעד שני השערים שספגנו לא היינו חשופים במחצית השנייה. אלה היו שערים טיפשיים".

על המאבק להיכנס לפלייאוף העליון, כאשר בשבת הבאה מצפה לו הדרבי של פתח תקוה, אמר המאמן: "אם אנחנו רוצים להיות שם, חייבים להביא נקודות. הדרבי יהיה קשה מאוד, נצטרך להיות שם במיטבנו".

קפטן מכבי פתח תקוה ירדן כהן: "תחושות לא טובות אחרי הפסד, אבל אנחנו אחרי תקופה טובה ולוקחים הכול בפרופורציות. מכבי תל אביב עלו עלינו בכל פרמטר ומגיע להם הניצחון הזה. לפני שבועיים היינו בבאר שבע והראינו מה אנחנו שווים. היום היה משחק פחות טוב, אבל זה לא מוריד את הביטחון. יש עוד שני משחקים ונקווה להגיע לפלייאוף העליון. היה משחק הגנה לא טוב של כל הקבוצה, נעבור על זה ורן יתקן את מה שצריך. נגיע לדרבי מוכנים, רוצים לנצח בשביל הקהל ובשבילנו. נבוא בכל הכוח כדי להביא שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully