וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הגול, זהבי מדבר: "כשלא הבקעתי, זה השפיע על כולם"

3.3.2024 / 6:30

חלוצה של מכבי תל אביב שבר את בצורת הכיבוש שלו ב-0:4 על מכבי פתח תקוה, חגג עם בנו ("מרגש שהילדים שלי יכולים לראות אותי באמצע הקריירה"), סיפר על ההשפעה על הסביבה ("כולם היו בלחץ") והשער שהוציא לדרך חדשה ("היו לי הרבה עליות וירידות בקריירה")

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

ערן זהבי לא יכול היה לבקש חגיגה יותר מיוחדת מזו לשער שכבש אתמול (שבת) אשר סיים בצורת ארוכה במשחקי הליגה. כבר ביום רביעי מול מכבי יפו הרשית פעמיים בגביע המדינה, אבל אמש בבלומפילד הוא כבש מול מכבי פתח תקוה בליגה וחגג על הדשא עם הבן שלו רוי, ששימש כמביא כדורים. "אני לא מאמין שרוי כל כך גדול", סיפר הערב זהבי בהתרגשות. "זה היה מרגש. זה מרגש אותי שהילדים שלי יכולים לראות אותי באמצע קריירה. זה כיף. הבטחתי לו לחגוג גול כמו שהוא ביקש. והיום כשהוא היה מביא כדורים, זה היה עוד יותר כיף".

הוא משחק בילדים של מכבי תל אביב, אז בכלל מרגש מבחינתך.

"נכון, זה מיוחד. אנחנו מלווים אותו, שי ואני, בבקרים של שבת ונראה לאן זה יתפתח".

למי היה הכי קשה בתקופה בה לא כבשת? לך, לשי, לאימא, לילדים?

"בסוף זה משפיע על כולם. על הבית, על הסביבה, על החברים. כולם היו בלחץ. בסוף אני מסתכל על זה כמרתון ולא אם עברתי חודש קשה. הדברים הלכו לנו פחות טוב כקבוצה וכשאנחנו משחקים יותר טוב, גם אני בא יותר לידי ביטוי. אני שמח שעשינו משחק טוב בו גם לא ספגנו. זה יעזור לנו מאוד בהמשך הדרך".

ערן זהבי חוגג עם בנו רוי מכבי תל אביב. אריאל שלום
"כולם היו בלחץ". זהבי עם בנו/אריאל שלום

היה לך ברור שהגולים יחזרו?

"לאורך הקריירה שלי היו לי הרבה עליות וירידות. היו לי תקופות בהן לא כבשתי, אבל פחות שמתם לב לזה, כי פה הייתי פצוע ושם נעדרתי מסיבה אחרת. בכדורגל אתה טוב כמו החברים שלך. היום החברים שלי היו מעולים, אז גם אני באתי יותר לידי ביטוי".

כזכור, היום מאמן מכבי תל אביב רובי קין החמיא לזהבי ("הוא חזר, היה חד מאוד, במיוחד במחצית הראשונה"), וכשנשאל בנוגע לדיווחים ושמועות על מתיחות בינו לבין השחקן, ענה: "אני לא יכול לשלוט על מה אנשים אומרים, לא אכפת לי, אני יודע בדיוק איזו מערכת יחסים יש לי עם השחקנים, וזה מה שמשנה, למי אכפת מה אומרים אנשים. תפסיקו לנסות לייצר משהו שלא קיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully