וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים שיגדירו את העונה: מכבי תל אביב במאני טיים הכי גדול

2.3.2024 / 11:39

שלושת מחזורי הסיום של העונה הסדירה בליגה וצמד המפגשים עם אולימפיאקוס בקונפרנס ליג יכולים להיות חלום, או סיוט. הצהובים מקווים שהמשבר חלף בדיוק בזמן

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

במכבי תל אביב רוצים להאמין שהמשבר מאחוריהם ושהקבוצה הרימה את עצמה בדיוק בזמן לקראת השבועיים הקרובים, שיסיימו את העונה הסדירה ויכללו גם את צמד המשחקים מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

אחרי שמונת המשחקים בליגה בהם איבדה הקבוצה 14 נקודות ואפשרה למכבי חיפה לחזור לחיים, ניצחה מכבי תל אביב בשני משחקי הליגה האחרונים את מכבי נתניה והפועל באר שבע וחלפה על פני מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה. כאשר פניה למאבק הפלייאוף העליון שיהיה צמוד מאוד, מכבי תל אביב יכולה להפוך את השבועיים הקרובים לחלום או לסיוט.

המפגש הכפול עם אולימפיאקוס יכול להוביל להעפלה היסטורית לרבע גמר מפעל אירופי, כאשר במקביל מכבי תל אביב תשאף להשיג תשע נקודות מתשע אפשריות בשלושת המשחקים שנותרו עד הפלייאוף, במאני טיים הכי גדול שהקבוצה הייתה יכולה לבקש. הדקדקנים יוסיפו בשבועיים האלה גם את נקודת הליגה שהקבוצה מקווה להחזיר לעצמה בבית הדין העליון, כך שאם מישהו חיפש פרק זמן קריטי בעונה, הרי שהוא כאן ועכשיו.

מכבי תל אביב חוגגת שער של ערן זהבי. אריאל שלום
המאני טיים הוא כאן ועכשיו. מכבי תל אביב/אריאל שלום

את השבועיים האלה יפתח הערב (שבת, 19:30 בספורט4) המשחק נגד מכבי פתח תקווה, קבוצה שנמצאת בכושר מצוין. רן קוז'וך, אותו מעריך רובי קין מאוד, הביא את מכבי פתח תקוה למסלול אחר לגמרי מאז מינויו.

המשחק הערב אינו מוקש, אלא מבחן עבור מכבי תל אביב. היא פוגשת את אחת הקבוצות הטובות היום בליגת העל, ואם היא רוצה להפוך את השבועיים הקרובים לחלום, היא צריכה להתחיל את המסע הערב עם שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully