וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מתכנן שמונה שינויים בהרכב מכבי תל אביב ביחס לגביע המדינה

המאמן האירי ישוב ל-11 החזקים ביותר שלו, כשנחמיאס צפוי לפתוח שוב כמגן ימני. גם ואן אובריים ודוידה יעלו מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30, ספורט4). קוז'וך שוקל לבצע שינוי אחד, מרקו וולף: "דחפתי את עצמי כדי להוכיח למי שצריך שאני ראוי לשחק"

מחזור 24הסתיים02/03/2024
מכבי תל אביב
  • זהבי (9)
  • פרץ (27)
  • מילסון (78)
  • קניקובסקי (84)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

    מכבי תל אביב

    אחרי התייצבות שכללה שני ניצחונות ליגה על מכבי נתניה והפועל באר שבע ומעבר לרבע גמר גביע המדינה שלשום אחרי ניצחון על מכבי יפו, במכבי תל אביב יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם פחות מניצחון מחר (שבת, 19:30, ספורט4) על מכבי פתח תקוה, אחת הקבוצות בכושר הכי טוב בליגת העל.

    בסיבוב הקודם ניצחה מכבי תל אביב 1:2 משער נהדר של ערן זהבי בכדור נייח. בקרית שלום מקווים שאחרי הצמד שלשום מול יפו, כשעלה מהספסל, זהבי יחזור לכבוש גם בליגה ויעשה סוף גם במפעל החשוב יותר, לבצורת שפקדה אותו. זהבי שכאמור לא פתח שלשום, יחזור מחר להרכב כאשר בכנפיים אמורים לפתוח מילסון ואושר דוידה המצוי בכושר טוב.

    בהגנת מכבי תל אביב לא מעט בעיות לקראת מחר. דרק לוקאסן ורז שלמה עדיין לא כשירים ואבישי כהן מוצהב. בקבוצה מקווים שאנריק סבוריט יוכל לפתוח, מאחר שגם הוא עם רגישות בשרירי המפשעה. בהנחה שסבוריט יוכל לשחק, קרוב לוודאי שקו ההגנה יהיה זהה לזה שפתח מול הפועל באר שבע עם עידן נחמיאס כמגן ימני. בקישור אמורים לחזור להרכב אחרי הגביע יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי ועידו שחר.

    שחקן מכבי תל אביב, עידו שחר. אריאל שלום
    ימשיך בקישור. עידו שחר/אריאל שלום

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה שסופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא הפסד בליגה ובגביע, תתארח מחר אצל מכבי תל אביב ותנסה לצבור נקודות נוספות בקרב הצמוד על כרטיס לפלייאוף העליון. השחקנים של רן קוז'וך נראים טוב מאוד לאחרונה ומרוחקים נקודה אחת בלבד מהמקום השישי.

    יונתן טפר ואריאל לוגסי בספק למשחק ורק בסיום האימון המסכם יוחלט אם לכלול אותם בסגל. המאמן קוז'וך צפוי להמשיך עם אותו הרכב שרץ בשבועות האחרונים, כאשר ההתלבטות היחידה שלו היא בין בן שהר לסאליו גינדו בעמדת החלוץ. גינדו החלים מפציעה ויודע לשמור טוב על הכדור עם הגב לשער, בעוד שהר נמצא בכושר טוב וכבש צמד בניצחון האחרון ונראה שהמאמן יחליט רק בסמוך למועד המשחק.

    "אני מרגיש טוב ואני חושב שלאט לאט אני מצליח להגשים את המטרות והיעדים שהצבתי לעצמי לעונה הזאת", אמר השוער מרקו וולף, שפתח את העונה כשוער שני ומזה תקופה ארוכה תפס את חולצת ההרכב של המלאבסים. "אני עובד קשה ומפוקס כל הזמן בראש כדי להראות למאמנים שמגיע לי לשחק, כך שאני באמת מאוד שמח. גם בתקופה הפחות טובה שלנו בתחילת העונה, האמנתי כל הזמן שאני צריך להיות השוער הראשון וזה חלק מהחיים שלנו כשוערים. זה בסדר שבזמנים מסויימים היה מי שהאמין בשוער אחר ואני התאמנתי ועבדתי קשה, דחפתי את עצמי קדימה כדי להוכיח למי שצריך להחליט שאני מוכן וראוי לשחק. תמיד האמנתי בעצמי וידעתי שהרגע שלי לשחק יגיע".

    וולף ניסה להסביר מה השתנה בקבוצה בתקופה האחרונה: "בעיקר ההתייחסות וההתנהגות של השחקנים. עשינו כמה שינויים בסגל, אבל יש גם כאלה שהמשיכו לשחק עוד מקודם. הדרך שבה אנחנו רואים את המשחק ומתכוננים אליו היא אחרת ואנחנו מאמינים בשיטה שלנו. אנחנו יוצאים למגרש וכל שחקן יודע מה הוא צריך לעשות ואיך נגיב בסיטואציה כזו או אחרת. אנחנו יודעים איך לתקוף את הכדור, איך להגן כקבוצה ואיך לתקשר אחד עם השני במגרש, גם מבחינה מקצועית וגם בפן המנטלי כקבוצה ואנחנו רואים את התוצאות על המגרש".

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    מרקו וולף שוער מכבי פתח תקוה. דני מרון
    "דחפתי את עצמי כדי להוכיח למי שצריך שאני ראוי לשחק". וולף/דני מרון

    טריוויה

    * המאזן ב-23 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 18 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות בלבד של מכבי פתח תקוה (האחרון בבלומפילד במחזור הפתיחה של 2020/21) ושלוש תוצאות תיקו.

    * תשע פעמים בעבר נפגשו השתיים במחזור ה-24, ובאופן מפתיע המאזן שווה: ארבעה ניצחונות לכל צד ותיקו אחד. הפעם האחרונה הייתה לפני ארבע שנים ואז מכבי תל אביב ניצחה 0:2 כשאירחה בנתניה. בבלומפילד זה לא קרה מאז אפריל 1984, אז אלישע לוי השווה ל-1:1 עבור מכבי פתח תקוה אחרי שער של חי קרייס.

    * מכבי פתח תקוה בלתי מנוצחת בששת המחזורים האחרונים (ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) וספגה במהלכם רק פעמיים. למרות זאת, היא עדיין ההגנה הגרועה בליגה עם 39 שערי חובה.

    * מכבי תל אביב צברה 12 נקודות העונה ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל.

    * ב-1:2 על מכבי פתח תקוה בסיבוב הראשון, ערן זהבי השלים מהפך עם כדור חופשי וספר שבעה מחזורים רצופים עם שער. מאז היו עוד 12 משחקי ליגה שבהם כבש רק מול הפועל תל אביב (צמד).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 21516

    משחקי המחזור ה-24:

    שבת, 15:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:30: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
    שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
    שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

    ראשון, 20:00: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט1)

    שני, 20:00: הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט1)
    שני, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully