וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין על הקשר שנרקם עם רן קוז'וך: "אנחנו מסתמסים הרבה"

1.3.2024 / 10:00

לקראת המפגש של מכבי תל אביב עם מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30, ספורט4), האירי סיפר על היחסים עם יריבו הקרוב: "הקבוצה שלו מגיעה לשחק ולא להחנות אוטובוס, אני מעריך אותו". וגם: הנקודה שהופחתה בבית הדין והעומס שצפוי בתקופה הקרובה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

אי אפשר לפספס את הנוהל הקבוע של רובי קין לחפש מייד בתום משחק את מאמן היריבה כדי ללחוץ לו יד ולומר לו כמה מלים. בסיום משחק הליגה האחרון מול הפועל באר שבע, אליניב ברדה נכנס בהליכה מהירה לכר הדשא כדי להודות לשחקניו ולהגיד כמה מלים לשופטים. קין רץ אחריו וקרא לו מאחור כדי ללחוץ יד ולהיפרד.

אחת התמונות היותר זכורות היתה בסיבוב הקודם כשמכבי תל אביב אירחה את מכבי נתניה בבלומפילד וניצחה בקושי רב מפנדל של ערן זהבי. מכבי נתניה שיחקה מצוין במחצית הראשונה, החמיצה פנדל במחצית השנייה והרשימה מאוד את קין שמיד אחרי המשחק ניגש למאמנה, אז עוד רן קוז'וך, והחמיא לו מאוד. קוז'וך פוטר קצת אחרי וקין הצטער מאוד על כך.

מחר (שבת, 19:30, ספורט4) הם שוב נפגשים בבלומפילד כשקוז'וך מגיע כמאמן מכבי פתח תקווה שנראית נהדר בתקופה האחרונה ועלולה לעשות למכבי תל אביב הרבה בעיות מחר. "אנחנו מסתמסים הרבה", גילה קין על הקשר שלו עם קוז'וך בשיחה עם עיתונאים לקראת המשחק. "אני אוהב את הסגנון שלו. הוא בא לכל משחק כדי לשחק ולא כדי להחנות אוטובוס או לומר לשוער שלו לבזבז 15 דקות מהמשחק. אני מאוד מעריך את רן".

מכבי תל אביב חוגגת שער של ערן זהבי. אריאל שלום
"נזדקק בתקופה הזו לכל מי שכשיר"/אריאל שלום

קין, שהבהיר לשחקניו כי מכבי תל אביב לפני תקופה מאוד לחוצה מאחר שהיא תפגוש את אולימפיאקוס בצמד משחקים בשמינית גמר הקונפרנס ליג, אמר: "אנחנו נזדקק בתקופה הזו לכל מי שכשיר. כולם צריכים להיות מוכנים כדי לשחק".

על הערעור שהגיש המועדון נגד הורדת נקודת הליגה, הוסיף המאמן: "מה שאני לא יכול להשפיע עליו, פחות מעניין אותי ואינו מדאיג אותי. אני לא יכול הרי להשפיע על ההחלטה של בית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully