וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי חוזר לסגל בני ריינה, כרמי בשער הפועל פתח תקוה

25.2.2024 / 10:00

החלוץ החלים מפציעה ויתחיל על הספסל, כרמי יחליף את עומר כץ הפצוע אצל נועלת הטבלה. ורד וקומסון יפתחו בניסיון נואש להשיג ניצחון חוץ ראשון בליגה

מחזור 23הסתיים26/02/2024
מכבי בני ריינה
  • אוסמן (43)
1:1
  • (79) באסיי
הפועל פתח תקוה
תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

בני ריינה

מכבי בני ריינה תארח מחר את נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה, בידיעה שניצחון נוסף ישים אותה בטווח של נגיעה מהכרטיס לפלייאוף העליון. אנשי ריינה קיבלו בשירה מעודדת עם חזרתו של החלוץ שלומי אזולאי לסגל, אחרי שהחלים מוקדם מהצפוי ממתיחה שהיתה לו בשרירי המפשעה. מרבית הסיכויים שאזולאי, שהחמיץ מספר אימונים, יפתח את המשחק על הספסל, אבל גם כך מדובר בתוספת כוח מקצועית ומנטלית משמעותית מאוד עבור הקבוצה. מי שייעדר מחר הוא הבלם המוצהב נמניה ליוביסבלייביץ', כאשר מור ברמי וגם טארק בושנאק מועמדים לפתוח במקומו בהרכב.

"באים למשחק נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה", אמר המאמן מימר לקראת המשחק. "קבוצה שהוכיחה לנו לא מזמן, בגביע, שאם אנחנו לא נבוא במוכנות שלנו ובאנרגיות הנכונות ובאגרסיביות הנכונה, הם ישפילו אותנו שוב, כי בגביע הם השפילו אותנו וכבשו ארבעה שערים כבר במחצית הראשונה. נצטרך לבוא מוכנים בשיא המוכנות, כדי לבוא ולקחת שלוש נקודות בבית שלנו. אני מקווה שיבוא כמה שיותר קהל שיבוא לתמוך בנו לאורך כל 90 הדקות, זה יעזור לנו להשיג את המטרה".

שלומי אזולאי שחקן מכבי בני ריינה בחימום. מאור אלקסלסי
יחזור לסגל. שלומי אזולאי/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה

נועלת הטבלה ספגה שתי מכות משמעותיות בהכנה למשחק מחר, כאשר התברר שהשוער עומר כץ, שספג מכה בכתפו באימון לא יהיה כשיר וזאת בנוסף לחלוץ שובל גוזלן, שאובחן עם קרע קטן בשרירי המפשעה והוא צפוי להיעדרות של שבועיים. שוער המשנה רז כרמי, שהגיע לאחרונה ממכבי נתניה, צפוי לפתוח בהרכב כאשר למאמן בני לם יש עוד מספר התלבטויות בנוגע לכמה עמדות במגרש. חמזה שיבלי, שעד כה שיחק כמחליף, עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז הגיע לקבוצה, כאשר מקומם של עידן ורד וגילברט קומסון מובטח בחלק הקדמי.

המאמן בני לם אמר לקראת המשחק: "אני בהרגשה טובה, החבורה של השחקנים התאמנו טוב במהלך השבוע וחצי שהיה לנו ואני מרגיש שאנחנו מוכנים לקראת המשחק. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד, אבל אני סומך על השחקנים שלנו שמחר ייתנו משחק טוב ונחזור הביתה עם ניצחון".

על כך שקבוצתו טרם ניצחה בחוץ העונה הוסיף לם: "לא רוצה להיכנס למה היה, אלא מה שעכשיו. בסוף המשחק הוא על לב ונשמה, עמידה טוקטית נכונה, לחץ נכון וכל הדברים שאנחנו מתעסקים בהם בכדורגל, עם הרבה בטחון עצמי לתת לשחקנים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רז כרמי, שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
יערוך בכורה בין הקורות במקום כץ הפצוע. רז כרמי/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי בני ריינה ניצחה 0:1 בחוץ בסיבוב הראשון, אבל כמארחת מעולם לא ניצחה את הפועל פתח תקוה. היה לה תיקו אחד (בלאומית) ועוד שלושה הפסדים, כולל 4:2 בגביע בחודש שעבר.

* מאז אותו ניצחון ספגה הפועל פתח תקוה צמדים גם בכל ארבעת משחקי הליגה שלה: 2:2 מול בית"ר ירושלים ואז שלושה הפסדים זהים של 2:0.

* מאז ה-0:1 בפתח תקוה במפגש הקודם, בני ריינה ניצחה רק פעמיים ב-12 משחקים.

* הפועל פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (שלוש נקודות בלבד מתוך 33 אפשריות). ניצחון החוץ האחרון שלה בליגה הבכירה היה 2:4 באשדוד במאי 2015.

* שתי הקבוצות כבשו בסך הכול שלושה שערים בחצי השעה הראשונה - הכי מעט בליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: גרין
קהל: 898

תוצאות השבת:

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:3
הפועל חיפה - בני סכנין 2:1
הפועל חדרה - הפועל ירושלים 1:1
בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully