וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה הוחלף, ראמוס המחליף שלו הציל את פ.ס.ז'

האלופה נקלעה לפיגור מפתיע מול ראן משער יפהפה של גואירי (33), הכוכב הגדול הוחלף במפתיע ומחליפו סחט פנדל והשווה בדקה ה-90+7. מונאקו ניצחה 2:3 בלאנס, ניס מעדה, 1:4 למארסיי על מונפלייה

תקציר: מארסיי - שחטאר דונייצק 1:3/ספורט1

פריז סן ז'רמן קיוותה להמשיך את השיוט הקליל שלה לעבר האליפות, אבל הופתעה עם 1:1 ביתי מול ראן הלוהטת במשחק שבו קיליאן אמבפה הוחלף בדקה ה-65 למרות שקבוצתו היתה בפיגור. ניס השלישית מעדה במפתיע נגד קלרמון האחרונה וירדה למקום הרביעי, ליל החמישית הפסידה בטולוז ומהצמרת רק מונאקו ניצחה אצל לאנס. את הערב חתמה מארסיי בבית עם 1:4 על מונפלייה.

פריז סן ז'רמן - ראן 1:1

האלופה היתה בלתי מנוצחת ב-17 משחקי הליגה האחרונים שלה, מאז ההפסד היחיד העונה (3:2 בבית לניס באמצע ספטמבר). היא היתה בדרך להפסד ראשון, אבל ניצלה בתוספת הזמן אחרי דרמה גדולה. האורחת אמנם הודחה מאירופה למרות 2:3 בגומלין על מילאן (אחרי הפסד 3:0 בסן סירו), אבל כבר ניצחה 0:2 בפארק דה פראנס לפני פחות משנה והיתה בדרך לעשות את זה שוב. אמין גואירי המצוין כבש בדקה ה-33 כשחמק בין שלושה שחקני הגנה והפציץ עם החלק החיצון של הנעל לעבר החיבורים. פריז תקפה בחמת זעם כדי להשוות, אבל בדקה ה-65 במהלך תמוה לואיס אנריקה הפתיע כשהוציא את קיליאן אמבפה, הכוכב הגדול שלו, והכניס במקומו את גונסאלו ראמוס. אמבפה לא אהב מן הסתם את החילוף הזה, אבל ראמוס המחליף שלו סחט פנדל בתוספת הזמן וגם כבש מהנקודה הלבנה ממש לפני השריקה בדקה השביעית של תוספת הזמן.

אמין גואירי שחקן ראן חוגג. רויטרס
שער יפהפה שכמעט סידר ניצחון מפתיע. אמין גואירי/רויטרס

ניס - קלרמון 0:0

אחרי שני הפסדים רצופים שהורידו אותה מהמקום השני, ניס איבדה עוד נקודות יקרות בעקבות תיקו מאופס בבית מול נועלת הטבלה קלרמון, שהגיעה ללא מקסימיליאנו קופרייה ואלבסן רשאני המורחקים ועדיין השכילה לחזור עם נקודה לביתה - היא אפילו יכולה להרשות לעצמה להתאכזב, כי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה דאנטה ביצע עבירה ברחבה ולזכותה נפסק פנדל, אלא ששמאר ניקולסון לא הצליח להכניע את מרצ'ין בולקה שזינק לפינה הנכונה. גם בחלק הקדמי דברים לא הסתדרו לניס על אף שז'רמי בוגה שב להרכב, אבל הוא הוחלף כעבור שעה על ידי טרם מופי, שגם כן לא הצליח להשפיע. לניס היו מעל 20 איומים לשער, כאמור זה לא הספיק לה והיא ירדה למקום הרביעי.

לאנס - מונאקו 3:2

אחרי שאיבדה יתרון 0:2, ספגה שוויון בתוספת הזמן והפסידה לפרייבורג בדרך להדחה מהליגה האירופית, סגנית אלופת צרפת המשיכה במומנטום הרע מול הקבוצה מהנסיכות, שהגדילה את הפער בין השתיים לחמש נקודות. לאנס נעצרה אחרי ארבעה מחזורי ליגה ללא הפסד ומונאקו ניצחה אצלה במסגרת הזו לראשונה מאז אפריל 2015, לאחר שהקבוצה מהנסיכות צברה רק חמש נקודות מה-15 האחרונות. פולארין באלוגון (19) וטאקומי מינאמינו (30) העלו את האורחת ליתרון כפול, אלי ווהי (31) ו-ווסלי סעיד (77) החזירו את לאנס אבל מינאמינו השלים צמד בתוספת הזמן (90+2) וחתם את הדרמה בניצחון למונאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מרצ'ין בולקה, שוער ניס. GettyImages
עוד הציל את ניס מהפסד. בולקה מציל פנדל/GettyImages

מארסיי - מונפלייה 1:4

ז'אן לואי גאסה צלח את הבכורה שלו כמאמן מארסיי עם 1:3 על שחטאר דונייצק והעפלה לשמינית גמר הליגה האירופית, היום שחקניו התאוששו מפיגור מוקדם שקבע מוסא אל-תעמרי כבר בדקה החמישית הודות למהפך שהשלימו עוד לפני המחצית אילימאן אנדיאיי (31) ופייר אמריק אובמיאנג (43). החלוץ הגבוני השלים צמד בדקה ה-62 כשדייק מ-11 מטר ותוצאת המשחק נחתמה אחרי שער עצמי של פלאייה סאקו (82) והמקומיים חגגו ניצחון מוחץ על מונפלייה, הקבוצה היחידה בה שיחק ובה גם החל את קריירת האימון לואי גאסה לפני יותר מ-25 שנה. מארסיי שבה לנצח בליגה אחרי שישה מחזורים, האורחת נותרה צמודה לקו האדום, אבל נמצאת מעליו.

משחקים נוספים

טולוז - ליל 1:3

לטולוז: כריסטיאן מאוויסה (49), ונסן סיירו (60, פנדל), תייס דאלינגה (66). לליל: האקון הראלדסון (45).

לה האבר - ריימס 2:1
ללה האבר: עבדולאי טורה (פנדל, 74). לריימס: מוחמד דראמי (64 ו-90+6 בפנדל). תומאס פוקט הורחק (66).

משחקי שבת:

לוריין - נאנט 1:0
לנאנט: ז'אן שארל קסטלטו (49)

שטרסבורג - ברסט 3:0
לברסט: מהאדי קמארה (33, 40 ו-58 בפנדל)

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית יצא לדרך ביום שישי, עם ניצחון רביעי רצוף של ליון - 1:2 בחוץ על מץ שנותרה מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully