וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת העבר קבע: "יש רק מועמד אחד שצריך לאמן את באיירן מינכן"

לפי לותר מתיאוס, הבווארים חייבים לצרף את צ'אבי אלונסו: "כל קבוצה צריכה להציב אותו בראש הרשימה". וגם: הרגע בו כל הבעיות החלו

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

המשבר של באיירן מינכן מחריף, ולאחר הודעת המועדון לפיה תומאס טועל יעזוב בסיום העונה, הנושא החם על הפרק הוא זהות המאמן שייכנס לנעליו. לותר מתיאוס, שמכיר היטב את קבוצת הפאר הבווארית, העניק ריאיון ארוך לתקשורת הגרמנית ובו התייחס לפרידה - וגם למי שלדעתו צריך להחליף את טוכל.

"פרידה יפה היא הפיתרון הכי טוב לשני הצדדים", אמר, "אבל אם הקבוצה תמשיך לשחק כפי שהיא שיחקה ותפסיד עוד שני משחקים, אני יכול לראות מצב שתומאס יפוטר עוד לפני העונה, וימונה לו מחליף זמני. מבחינתי, צריך להיות רק מועמד עיקרי אחד - צ'אבי אלונסו, שמוליך את הטבלה. הוא מכיר את המועדון מתקופתו כשחקן ויתאים באופן מושלם. כל קבוצה צריכה להציב אותו בראש הרשימה שלה".

אלונסו צפוי להיות סחורה חמה בקיץ הקרוב, כשגם ליברפול סימנה אותו כמחליף המיועד של יורגן קלופ. "בליברפול הוא יירש את קלופ, שהוא נערץ", ניתח מתיאוס, "בריאל מדריד הוא יירש את קרלו אנצ'לוטי, וזה מצב דומה, אבל בבאיירן הוא יחליף את טוכל, שלא ממש נערץ, כך שתהיה לו פתיחה קלה יותר".

מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו. Leon Kuegeler, GettyImages
סחורה חמה. אלונסו/GettyImages, Leon Kuegeler

על העונה הרעה שעוברת על הבווארים אמר אגדת העבר של המועדון: "לא רק השחקנים ראויים לביקורת, אלא כולם. זו לא רק אשמת השחקנים, לא אימנו אותם כמו שצריך. בשנים עברו זה היה אחר. מבחינתי, הבעיות החלו אחרי האנזי פליק. אולי הנס וקארל היינץ רומינגה יותר מדי זמן במועדון, אבל יכול להיות שהם הסירו אחיזה מההגה מוקדם מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully