וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהיגים בבאיירן היו על המוקד של טוכל: "הוא ערער אותם"

המאמן רצה למכור את גורצקה או קימיש בטענה שהשילוב ביניהם לא יעבוד ונתקל בסירוב: "כמו דוקטור שיכול להשתמש רק בתרופות במטופל שזקוק לניתוח". ומדוע הגיב בסרקזם להפסד לבוכום?

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

בבאיירן מינכן עוסקים בחיפוש אחר מאמן חדש לעונה הבאה. צ'אבי אלונסו הוא כידוע המועמד המועדף, אך לצידו הוזכרו גם זינדין זידאן והיום אפילו אונאי אמרי. עם זאת ובצל החיפושים, בינתיים לבווארים עוד נותרו מטרות בעונה הנוכחית כשבליגת האלופות הם בפיגור 1:0 מול לאציו מהמשחק הראשון בשמינית הגמר ובבונדסליגה הם רודפים אחרי לברקוזן שמובילה עליהם בשמונה נקודות.

שלשום באיירן הודיעה כי תומאס טוכל יעזוב בתום העונה, ולמרות שכאמור לקבוצה יש עוד על מה להיאבק, הסיפורים מתוך חדר ההלבשה כבר מתחילים לדלוף החוצה. שיא המשבר של באיירן הגיע בהפסד 3:2 לבוכום שמעשית חרץ את גורלו של טוכל, אך גורמים סיפרו ל"את'לטיק" שהמאמן דווקא היה די מחויך אחרי המשחק: "אנשי צוות שמעו אותו מספר בדיחות סרקסטיות על המצב. הוא ידע שזה נגמר, השתחרר הלחץ".

תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. Lars Baron, GettyImages
המהלך שלו ערער את המנהיגים. טוכל/GettyImages, Lars Baron

לפני ההודעה על הפרידה חדר ההלבשה היה מחולק בין תומכי טוכל למתנגדיו, כאשר המתנגדים המובילים היה יוזואה קימיש ולאון גורצקה. השניים החזיקו את הקישור של באיירן במשך מספר שנים, אך כבר בקיץ הקודם, אחרי חודשים בודדים בתפקיד, טוכל רצה לשנות זאת.

"הוא הציע למכור את אחד מהם אך נתקל בסירוב מההנהלה", דווח ב"את'לטיק", "הוא רצה את דקלן רייס שהיה יקר מדי ועסקת ז'ואאו פאלהיניה נפלה בשנייה האחרונה. מבחינתו השילוש בין קימיש וגורצקה לא היה יכול לעבוד. הם היו שניים מהמנהיגים בחדר ההלבשה והדבר הזה ערער אותם". מקורב לטוכל הוסיף: "הוא היה כמו דוקטור שרואה שהמטופל שלו זקוק לניתוח, אבל יכול תת מרשם רק לקצת תרופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully