וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד החדש לאימון באיירן מינכן: אונאי אמרי

ב"קיקר" מדווחים: צ'אבי אלונסו הוא עדיין המועמד הבכיר לרשת את טוכל, אבל מאמנה המצליח של אסטון וילה נלקח בחשבון

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

אחרי שיורגן קלופ הודיע שיעזוב את ליברפול בקיץ, אתמול (רביעי) נודע באופן רשמי כי בעונה הבאה גם לבאיירן מינכן יהיה מאמן חדש. המועדון הגיע לסיכום עם תומאס טוכל שהצדדים ייפרדו בקיץ, וכעת בבאיירן עומלים מאחורי הקלעים כדי לסכם עם מאמן חדש לעונה הבאה.

צ'אבי אלונסו, שעושה חיל עם באייר לברקוזן, הוזכר כמועמד המוביל. גם מאמני על נוספים כמו יורגן קלופ ואפילו זינדין זידאן הוזכרו כמועמדים לתפקיד הנחשק, וכעת בגרמניה מעלים את שמו של מועמד חדש - אונאי אמרי.

על פי ה"קיקר" הגרמני, אמרי הוא אחד מחמישה מועמדים לתפקיד מאמן באיירן מינכן. לפי הדיווח שמו של אמרי "נזרק" לשולחן למרות שצ'אבי אלונסו הוא עדיין המועמד המוביל. אמרי עושה חיל העונה עם אסטון וילה ומוביל אותה למקום הרביעי בפרמיירליג. הוא כבר נחשב למאמן מאוד נחשק והוזכר גם כמועמד למנצ'סטר יונייטד, כך שההצעות לא זרות לספרדי שחתם בקבוצה מבירמינגהאם על חוזה ארוך טווח ל-4.5 שנים.

מאמן אסטון וילה אונאי אמרי עם עוזרו פאקו אייסטרן. Ryan Pierse, GettyImages
יקבל את המשרה המלחיצה והנחשקת בבאיירן? אונאי אמרי/GettyImages, Ryan Pierse

אמרי עשה את השם הגדול שלו בסביליה, שם הוא הוביל את האנדלוסים להצלחה מסחררת באירופה וזכייה משולשת רצופה בליגה האירופית. לאחר מכן הוא שודרג לעמדת המאמן בפריז סן ז'רמן, אך פוטר ממנה לאחר הכישלון בליגת האלופות ובעיקר ה-6:1 המביש נגד ברצלונה. הוא אימן לאחר מכן עונה אחת את ארסנל ואז כאמור ויאריאל ואסטון וילה.

אגב, במסיבת העיתונאים שערך היום צ'אבי אלונסו לקראת משחק הליגה של באייר לברקוזן מחר נגד מיינץ (שישי, 21:30, ספורט1), סירב המאמן להתייחס לעתידו כשאמר: "יכול להיות שיש לכם שאלות בנוגע לעתידי, אבל אני מצטער על כך שאין לי שום דבר חדש לומר. עבורי זו לא בעיה שמדברים עליי בתור מועמד לקבוצות אחרות, אני יודע שאנחנו נמצאים במקום טוב ואני רק רוצה להמשיך ליהנות. עבורי זה מספיק. אם אשאר בלברקוזן גם בעונה הבאה? נכון לרגע זה, מעריך שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully