וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: "אלונסו מעדיף להגיע לבאיירן מאשר ליברפול"

המועמד המוביל על שתי הקבוצות מתעדף את הבווארים, אך מתעקש להתמקד בסיום העונה עם לברקוזן. קלופ סירב לגרמנים וזידאן בתמונה, מרדף גם אחרי וירץ

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

אחרי שיורגן קלופ הודיע שיעזוב את ליברפול בקיץ, היום (רביעי) נודע באופן רשמי כי בעונה הבאה גם לבאיירן מינכן יהיה מאמן חדש. המועדון הגיע לסיכום עם תומאס טוכל שהצדדים ייפרדו בקיץ, וכעת גם לבווארים וגם למרסיסיידרס יש את אותו מועמד מועדף למשרת האימון - צ'אבי אלונסו.

הספרדי רושם עונה יוצאת דופן עם לברקוזן, ומוליכת הבונדסליגה מובילה בשמונה נקודות על באיירן אולי בדרך לאליפות ראשונה בתולדותיה. בינתיים אלונסו שחתום עד 2026 לא עוסק ביעד הבא ומתעקש להתמקד בסיום העונה עם קבוצתו הנוכחית, אך שתי האימפריות כבר ביררו לגביו. ב"סקיי" הגרמני דיווח העיתונאי פלוריאן פלטנברג כי בשלב זה, צ'אבי אלונסו מעדיף להגיע לבאיירן מינכן מאשר ליברפול. כזכור, קשר העבר שיחק בשתי הקבוצות במהלך הקריירה שלו.

מי שכבר סירב לבאיירן הוא יורגן קלופ, שנציגיו התעקשו על כך שהוא יקח שנת שבתון כפי שהבטיח בהודעת הפרידה מליברפול. מועמד נוסף לבאיירן הוא זינדין זידאן, ומהשרה בבאיירן לפי הדיווחים היא אחת מבין שלוש שזיזו יסכים לקחת - יחד עם יובנטוס ונבחרת צרפת.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן. GettyImages
המאמן המבוקש באירופה. צ'אבי אלונסו/GettyImages

בעניין אחר, גיבור נוסף מהעונה של לברקוזן שמבוקש ברחבי אירופה הוא פלוריאן וירץ. בעוד בחודשים האחרונים נטען כי הגרמני הצעיר יעשה את דרכו לבאיירן ב-2025, כעת דווח ב"בילד" ששלוש הקבוצות שבעקבותיו הן ליברפול, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. בליברפול מאמינים שאם בכל זאת יצליחו לשכנע את אלונסו להגיע, זה ישפר את הסיכויים להנחית באנפילד גם את וירץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully