וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבריונות כלפי שגיב יחזקאל - בחסות הנשיא תומך חמאס, ארדואן"

בצ'כיה סקרו את סערת הכדורגלן: "ביצע מחווה אנושית, אבל הליצנים בטורקיה פירשו זאת בהתאם לקו האנטי-ישראלי שמתווה הנשיא"

אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל./יותם רונן

אחרי מתקפת הטרור של חמאס וחלק מתושבי עזה על ישובי הדרום ב-7 באוקטובר, והתגובה הישראלית, מדינות רבות בעולם פנו נגד ישראל. צ'כיה לעומתן, המשיכה לתמוך בישראל ובתגובה להחלטת האו"ם לקרוא להפסקת אש, שרת ההגנה הצ'כית אף קראה לארצה לצאת מהאו"ם: "לצ'כיה אין מקום בגוף שתומך בטרוריסטים".

לכן זה אולי לא מפתיע שאתמול (שני) פורסם בתקשורת הצ'כית טור שתומך באופן גורף בשגיב יחזקאל ומאשים את טורקיה בכלל ואנטליאספור בפרט, בבריונות כלפי הכדורגלן הישראלי.

בבלוג שלו ב-idnes, אחד האתרים המובילים בצ'כיה, הכותב לובומיר סטייסקל סיפר: "הכול התחיל עם אופוריה גדולה... אנטליאספור אירחה את טרבזונספור ונקלעה לפיגור, אבל בדקה ה-68 מצאה את השוויון. הכובש היה שגיב יחזקאל הישראלי. היציעים רעדו משמחה והכובש רץ למצלמות וחשף כיתוב על מגן הזיעה שעל ידו.

"כל אדם נורמלי הבין למה יחזקאל התכוון. באותו יום ציינו 100 ימים מאז שארגון הטרור חמאס שבה את בני ארצו. אבל הליצנים בספורט ובפוליטיקה בטורקיה פירשו זאת אחרת - בהתאם לקו האנטי-ישראלי שמותווה על ידי הממשלה המקומית ובראשה הנשיא ארדואן, תומך חמאס".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור עם סימון חצי לב לאחר שער. אנטליאספור, אתר רשמי
"אנטליאספור הורתה ליחזקאל לחזור לאימונים? זו בדיחה גרועה"/אתר רשמי, אנטליאספור

עוד בוואלה!

"כחלק מהמאבק המשפטי": אנטליאספור רשמה את שגיב יחזקאל בסגל

לכתבה המלאה

סטייסקל המשיך: "התקשורת בטורקיה מיד הפכה את המחווה האנושית של יחזקאל לפוליטית ובאופן מדהים ודוחה, יחזקאל הפך לקורבן של היסטריה אנטי-ישראלית. הוא נזרק מהסגל, נעצר על ידי המשטרה ונלקח לבית המשפט... כל זה בגלל שהתנהג כמו בן אדם והפגין סולידריות עם חטופים שנלקחו בשבי על ידי ארגון טרור".

עוד כתב העיתונאי הצ'כי: "לפני כמה ימים יחזקאל קיבל הודעה מאנטליאספור שמורה לו לחזור לאימונים, בטורקיה כמובן. אנטליאספור טוענת שהוא לא שוחרר. זו פשוט בדיחה גרועה. הכדורגלן הישראלי עצמו משוכנע שהמועדון הפר את החוזה איתו והעניין יידון בפיפ"א.

"כמעט מיותר לציין שאחרי מה שיחזקאל חווה בטורקיה, קמפיין השנאה ההיסטרי נגדו, הפוליטיזציה של מחווה אנושית, הבריונות, המעצר, החקירה - והכול באווירה אנטי-ישראלית - אם הוא יחזור לטורקיה הוא כנראה איבד את השפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully