וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעניין אם נשארו פה כדורגלנים ציוניים. צריך לגרש את כולם"

עיתונאי טורקי פרסם טור נוטף שנאה: "יחזקאל וקארצב קיבלו מיליונים ותמכו ברצח עם. ההתאחדות צריכה לאסור על החתמת ישראלים"

השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים/ספורט1

הדי המעצרים השערורייתיים של שגיב יחזקאל ועדן קארצב אחרי מחוות לחטופים הישראלים אמנם פחתו בטורקיה, אבל הם עדיין נשמעים. העיתונאי האנטי-ישראלי הוותיק, אהמט גולומסיין, כתב טור מלא דברי שטנה ושנאה באתר yeniakit, ובו המלצה להתאחדות לכדורגל של טורקיה לאסור על קבוצות מקומיות להחתים שחקנים ישראלים ולסלק כאלה אם הם עדיין ישנם.

ביום ה-100 מלחמה בעזה, יחזקאל כבש שער במדי אנטליאספור וחשף על ידו כיתוב מחווה לחטופים. הוא נעצר, נחקר ואחרי ששוחרר מיהר לשוב לישראל - ולא יחזור למדי קבוצתו הטורקית. קארצב שיתף פוסט תמיכה בחטופים, נחקר בעצמו והושאל מיידית מבשאקשהיר למכבי תל אביב.

גולומסיין כתב: "כמו שאנחנו רואים, לטובת החברה בה אנחנו חיים אנחנו מחוייבים לעקוב מקרוב אחר עולם הספורט והאנשים שמנהלים אותו. אם נהיה אטומים לצרכים היום, נכשיר את הקרקע לאסונות גדולים יותר בעתיד".

הכדורגלן שגיב יחזקאל שב לישראל אחרי המעצר בטורקיה. ברני ארדוב
יחזקאל אחרי החזרה לישראל/ברני ארדוב

גולומסיין המשיך עם דברי ההסתה: "אני מדבר על רצח העם שהציונים מבצעים בפלסטין. תחת ההקשר הזה חייבת לעלות שאלה: כמה כדורגלנים ישראלים ציוניים נשארו במדינה שלנו? חשבתם פעם על המיליונים שהם מרוויחים המועדונים טורקיים, רק כדי לתמוך בתנועה הציונית שגרמה למותם של עשרות אלפים?".

גולומסיין הזכיר את המקרים של יחזקאל וקארצב והוסיף: "אני תוהה אם נשארו פה ציוניים שחשים סימפתיה לישראל. אני קורא להתאחדות לכדורגל להוציא מכתב רשמי למועדונים ובו יכתב: 'אם יש לכם בסגל שחקנים ציוניים, עליכם לגרש אותם עכשיו ואסור לכם לצרף שחקנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully