וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוזו בדרך הביתה? ברסט ניצחה 0:1 את מארסיי ועלתה למקום השני

המאמן האיטלקי סופר שישה מחזורים ללא ניצחון ומתרחק מהכרטיס לאירופה, לס-מלו הכריע (88) למרות נחיתות מספרית. מונאקו הפסידה 2:1 לטולוז וירדה למקום החמישי, ראן הצטרפה למאבק עם 1:3 על קלרמון

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.2/ספורט1

התחרות על הכרטיסים לליגת האלופות בצרפת נפתחה כעת בפני כמעט חצי ליגה. כידוע, בעונה הבאה יהיו לצרפת שלוש נציגות אוטומטית בשלב הבתים, כשהמדורגת רביעית תשחק במוקדמות של המפעל האירופי הראשי. אחרי ההפסד של ניס (1:0 בליון ביום שישי), הגיע תורה של מונאקו, שהופתעה בביתה 2:1 על ידי טולוז ואיבדה אפילו את המקום הרביעי בעקבות ניצחונה של ברסט, שקפצה למקום השני עם 0:1 על מארסיי. ראן הלוהטת גם היא במאבק אחרי 1:3 על נועלת הטבלה קלרמון. לפני כן כיכב מוחמד במבה ב-1:3 של לוריין בשטרסבורג.

ברסט - מארסיי 0:1

הפתעת העונה בצרפת קפצה למקום השני וקירבה את ג'נארו גאטוזו לפיטורים אחרי פחות מחמישה חודשים. למארסיי היה מספיק זמן כדי לנצח ולהיכנס גם היא למאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, אבל היא לא ניצלה יתרון מספרי החל מהדקה ה-60 לאחר הרחקתו של סטיב מונייה ואיימה רק פעם אחת בכל המשחק (בדקה ה-86) על מסגרת שערו של גרגואר קודר, שוער המשנה של ברסט שפתח לראשונה בקריירה בליג 1 (בשל הרחקתו של מרקו ביזוט במחזור הקודם). המארחת הייתה מסוכנת יותר עוד קודם לכן, ושתי דקות לסיום השיגה את שלוש הנקודות בזכות מבצע אישי של פייר לס-מלו, שהבקיע גם ב-1:1 מול קלרמון במחזור הקודם. מארסיי סופרת שישה מחזורים ללא ניצחון (שני הפסדים וארבע תוצאות תיקו, כשבתווך גם הודחה מהגביע) ומרוחקת שמונה נקודות מהמקום הרביעי שמוביל למוקדמות האלופות ו-10 מברסט שיכולה להשלים עונה היסטורית.

שאנסל אמבמבה שחקן מארסיי לפני סטיב מונייה שחקן ברסט. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
גם חזרת הבכירים מאליפות אפריקה לא עזרה למארסיי. שאנסל אמבמבה לפני סטיב מונייה/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

מונאקו - טולוז 2:1

משהו לא טוב עובר על מונאקו באצטדיון לואי השני, שם לקחה נקודה אחת בלבד מ-12 האחרונות. טולוז, שניצחה שם בעונה שעברה, חיברה ניצחון חוץ שלישי רצוף ונמלטה מהמקום ה-16 שמוליך למבחנים. ונסן סיירו השוויצרי העלה אותה ליתרון בדקה ה-41, כשזיהה מיקום רע של בן ארצו פיליפ קון וכבש בכדור חופשי מפתיע מ-35 מטרים. מגנס אקליוש ניצל ברדק בהגנה הסגולה והשווה בדקה ה-48, אבל סיירו בישל מנקודת הקרן ללוגן קוסטה, בלם נבחרת כף ורדה, שהכריע בדקה ה-78 וחגג שער בכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ונסן סיירו שחקן טולוז חוגג שער. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
הפתיע את בן ארצו. ונסן סיירו/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ראן - קלרמון 1:3

בליגה האירופית אמנם הובסה ראן 3:0 בידי מילאן והיא ככל הנראה לא תמשיך לשמינית הגמר, אבל בליגה היא סופרת כבר שישה ניצחונות רצופים ונמצאת מרחק ארבע נקודות בלבד מהכרטיסים לליגת האלופות. אחרי מכבש בפתיחה, הבלם ווארמד אומארי כבש בדקה ה-31 את הראשון ולודוביק בלאס החמיץ מהנקודה הלבנה שמונה דקות לאחר מכן. מרטן טרייה המתקאמבק דאג להבטיח את הניצחון עם צמד קל (58 ו-64) ובתווך צימק הבלם כריסלן מאטסימה (62). שותפו למרכז ההגנה, מקסימיליאנו קופרייה שכמעט הגיע למכבי חיפה בקיץ 2022, הורחק בדקה ה-77 וקלרמון נותרה במקום האחרון.

ריימס - לאנס 1:1
לריימס: עומאר דיאקיטה (41). ללאנס: ווסלי סעיד (45+1)

מונפלייה - מץ 0:3
למונפלייה: איסיאגה סילה (3), מודיבו סניאן (50), טז'י סבאנייה (86 בפנדל)

שחקני ראן חוגגים עם מרטן טרייה. LOU BENOIST, GettyImages
חוזר לכושר ההבקעה של טרום הפציעה הקשה. מרטן טרייה/GettyImages, LOU BENOIST

בשישי:

ליון - ניס 0:1

בשבת:

ליל - לה האבר 0:3
נאנט - פריז סן ז'רמן 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully