וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא אנושי: צפו בכל הפספוסים של מלך ההחמצות באנגליה, ארלינג הולאנד

כוכב סיטי רשם תשעה איומים עקרים מול צ'לסי, ובכך השתווה לנונייס בפסגת הטבלה הלא מחמיאה. גווארדיולה הגן עליו, אך העצבים בסיום היו ניכרים

כל ההחמצות של ארלינג הולאנד העונה/ספורט1

ארלינג הולאנד נחשב על פי רוב לסקורר הקטלני ביותר בעולם. החלוץ הנורבגי שבר אינספור שיאי כיבושים, ובגיל 23 נדמה היה כי אין דבר שהוא לא מסוגל לעשות, אולם 2024 בינתיים לא מאירה לו פנים.

אמש (שבת) רשם כוכב מנצ'סטר סיטי את המשחק החלש ביותר בקריירה שלו כחלוץ, לפחות מבחינה סטטיסטית - תשע בעיטות היו לו לשער של צ'לסי (מתוך 31 של קבוצתו), אך הוא לא הצליח למצוא את הרשת אפילו פעם אחת - דבר שמעולם לא קרה בקריירה הצעירה שלו. עד אתמול, רק שחקן אחד בהיסטוריה של סיטי איים על השער תשע פעמים או יותר ולא כבש - סרחיו אגוארו מול מנצ'סטר יונייטד ב-2017.

"זה טוב לבעוט תשע פעמים, בפעם הבאה הוא יכבוש", הגן פפ גווארדיולה על הסקורר שלו. "אני שיחקתי 11 שנה וכבשתי 11 שערים, אני לא האדם הנכון לתת עצות לחלוצים. זה כדורגל, כולנו בני אדם".

צפו בכל ההחמצות של הולאנד מול צ'לסי

ההחמצות של ארלינג הולאנד מול צ'לסי/ספורט1

לאחר מופע האימים אמש, השתווה הנורבגי לדרווין נונייס בפסגת הפרמיירליג עם 21 החמצות גדולות העונה, כשהבא בתור ברשימה הוא אולי ווטקינס מאסטון וילה עם 16. אשר לאיומים על השער, להולאנד יש כאלה 76 (לעומת 79 של נונייס), והוא ממשיך להוליך את טבלת מלך השערים בפרמיירליג עם 16 כיבושים (מוחמד סלאח עם 15, נונייס עם תשעה).

הולאנד אמנם כבש העונה 21 שערים ב-27 משחקים בכל המסגרות, אך בסטנדרטים שלו הוא נמצא בדעיכה מסוימת. מול קופנהאגן בליגת האלופות לא הצליח למצוא את הרשת, ומתוך רבעת משחקי הליגה האחרונים שלו הוא כבש רק באחד (צמד מול אברטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully