וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס פקטור: מנצ'סטר סיטי וצ'לסי נפרדו ב-1:1 דרמטי

סטרלינג הימם את האקסית בדקה ה-42, רודרי השווה (83) עבור האלופה שנעצרה אחרי 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ונותרה במקום השלישי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 1:1/ספורט1

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו בפרמיירליג זה הסתיים ב-4:4 סוער באחד מהמשחקים הטובים העונה באנגליה, במה שעצר את רצף הניצחונות של הטרבליסטית על היריבה הלונדונית על 6 כאלה. הערב (שבת) צ'לסי התארחה אצל מנצ'סטר סיטי והייתה מרחק דקות ספורות מלעשות סנסציה, בטח בהתחשב מצב שתי הקבוצות העונה, אבל סיימה ב-1:1 שאכזב בעיקר את הצד של המארחת.

מאז גמר ליגת האלופות ב-2021 הבלוז לא הצליחו לנצח את הסיטיזנס, ובעונה בה הם מדשדשים במחוזות מרכז הטבלה, כל תוצאה מלבד הפסד הייתה נחשבת להפתעה. על אף לחץ גדול של סיטי מהפתיחה, ראחים סטרלינג היה זה שכבש ראשון בדקה ה-42 מול האקסית בסיומה של מתפרצת קטלנית. בכלל, רוב המשחק המארחת הפקירה את החלק ההגנתי וצ'לסי לא השכילה לתרגם זאת להגדיל את היתרון שנמחק בסופו של דבר. רודרי השווה בדקה ה-83 בבעיטה שפגעה בטרבו צ'אלובה ונכנסה לרשת של ג'ורג'ה פטרוביץ', בחלוקת נקודות שהשאירה את האלופה במקום השלישי בטבלה, עם משחק חסר ומרחק 4 נקודות מליברפול המוליכה ושתי נקודות מארסנל שבמקום השני. התיקו עצר את רצף 11 הניצחונות של סיטי בכל המסגרות, בעוד אצל צ'לסי זה השאיר אותה במקום העשירי בטבלה עם נקודה שנייה העונה מול הטרבליסטית.

קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי לצד אנסו פרננדס צ'לסי. GettyImages
תיקו שני העונה בין הקבוצות. פרננדס ודה בראונה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 23: מאלו גוסטו סידר לניקולאס ג'קסון הזדמנות אדירה להפתיע את סיטי בסיומה של מתפרצת מהירה, אבל החלוץ הסנגלי נעצר מקרוב אצל אדרסון.

דקה 42: גול! 0:1 לצ'לסי! שוב מתפרצת של הבלוז, הפעם ג'קסון היה על תקן המוסר לראחים סטרלינג שחלף על פני קייל ווקר והעלה את צ'לסי ליתרון.

דקה 44: הזדמנות מהירה של סיטי להשוות לפני הירידה למחצית כשכדור קרן של קווין דה בראונה פגע בהגנת צ'לסי, אבל אקסל דיסאסי היה במקום והרחיק מהקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראחים סטרלינג צ'לסי כובש מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
כבש מול האקסית. סטרלינג/GettyImages

דקה 48: כדור חופשי של דה בראונה פספס במעט את המסגרת של ג'ורג'ה פטרוביץ'.

דקה 51: החמצה גדולה של ארלינג הולאנד - מתפרצת של סיטי עברה דרך דה בראונה לפיל פודן שהעביר למרכז הרחבה, שם המתין החלוץ הנורבגי שבעט רע מחוץ למסגרת של צ'לסי.

דקה 56: מסירת רוחב של גוסטו מצאה את סטרלינג ברחבת החמש, אדרסון הציל מקרוב והכדור החוזר שהגיע לבן צ'ילוול גם נעצר על ידי השוער הברזילאי.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מתקשים מול הבלוז. הולאנד/GettyImages

דקה 61: פעולה יפה של ז'רמי דוקו הסתיימה בהרמה לפודן שבעט מהאוויר, אבל הגנת צ'לסי הרחיקה מתוך הרחבה. גם הכדור החוזר שהגיע לדה בראונה נחסם.

דקה 80: ברנרדו סילבה חתך מתוך הרחבה לכיוון שמאל ובעט כדור חד שפספס במעט את המסגרת של פטרוביץ'.

דקה 83: גול! מנצ'סטר סיטי השוותה ל-1:1! כדור שהורחק מהגנת צ'לסי הגיע לרודרי שהמתין על סף הרחבה, הספרדי בעט בעוצמה כדור שפגע בטרבו צ'אלובה ונכנס לרשת.

רודרי מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שוב הוא עם שער קריטי. רודרי/GettyImages

שאר משחקי המחזור ה-25 באנגליה:

שפילד יונייטד - ברייטון
לוטון - מנצ'סטר יונייטד
אברטון - קריסטל פאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully