וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הבקעתי 11 שערים ב-11 שנים, אין לי עצות להולאנד"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא התרגש מהשיא השלילי של החלוץ שלו ב-1:1 עם צ'לסי: "בפעם הבאה הוא יכבוש". רודרי הודה: "לא היינו מספיק טובים", וגם, ההישג של סטרלינג ו"האכזבה" של הבלוז

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 1:1/ספורט1

המשחק החסר של מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג בעקבות אליפות העולם לקבוצות בה השתתפה, שם את הטרבליסטית רוב הפעמים מאחורי ליברפול וארסנל בתקופה האחרונה. עם הניצחון של מוליכת הטבלה 1:4 על ברנטפורד ו-0:5 של ארסנל על ברנלי, השתיים ברחו קדימה לפני המפגש הפיקנטי של האלופה האנגלית אתמול (שבת) עם צ'לסי. התכולים נקלעו לפיגור משער של ראחים סטרלינג, אקס הקבוצה, ורודרי הצליח להשוות לפני שריקת הסיום כדי להשאיר נקודה במנצ'סטר שעצרה רצף של 11 ניצחונות בכל המסגרות עם 1:1 מאכזב. כעת, הפער של סיטי, שנותרה במקום השלישי, מליברפול עומד על 4 נקודות עם משחק חסר, בעוד מארסנל השנייה על 2 נקודות.

השער המאוחר של הקשר הספרדי השאיר את רצף המשחקים שלו ללא הפסד, אך הוא ידע לציין בסיום: "אני חושב שלא היינו מספיק טובים. צ'לסי יצרה יש מאין. ידענו שהם ינסו לעקוץ במתפרצות, אבל היינו חייבים להגן טוב יותר. תמיד קשה לחזור לפיגור. היינו זקוקים להיות אמיצים יותר".

האלופה הרבתה להחמיץ מול השער של ג'ורג'ה פטרוביץ' שאפילו לא נאלץ לספק הדיפות מרשימות עם הזדמנויות רבות שחלפו ליד המסגרת של שוער הבלוז. מה שהדגיש את ההחמצות של סיטי הייתה ההופעה של ארלינג הולאנד, שאחרי הצמד מול אברטון, הפעם לא כבש עם 9 איומים שלו שלא נכנסו, במה שהפך לנתון הגבוה ביותר עבור החלוץ הנורבגי.

פפ גווארדיולה הודה לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב. במחצית הראשונה לא הופענו ולא היינו טובים מספיק. היו לנו הזדמנויות יותר במחצית השנייה. הולאנד לא כבש? אני שיחקתי 11 שנים והבקעתי 11 שערים, אז אני לא יכול לתת לו יותר מדי עצות. בפעם הבאה הוא יבקיע".

שחקני צ'לסי חוגגים עם ראחים סטרלינג. GettyImages
מאוכזבים, עם טיפת אופטימיות. צ'לסי/GettyImages

בצד השני היו רגשות מעורבים, אחרי תיקו שאמנם היה חשוב והשני העונה מול סיטי, כשהקודם היה ה-4:4 הזכור לטובה, אך עם פספוס הזדמנות לטפס לחלק העליון של טבלת הפרמיירליג. "אנחנו מעט מאוכזבים, היו לנו הזדמנויות לנצח את זה", סיפר קונור גלאגר בסיום. "זאת נקודה חשובה, בסך הכל תוצאה הוגנת".

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן הבלוז, הוסיף: "זאת הייתה הופעה מצוינת שלנו, אני מאוד מרוצה מהשחקנים, מרוח הלחימה שלהם. למנצ'סטר סיטי יש איכות גבוהה לייצר מצבים עם שחקנים נהדרים. זאת נקודה טובה כשאתה מתמודד מול קבוצה כזאת. חשוב להיות אמיץ ולהילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully