וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה חדשה, מחווה חריגה: כולם משתגעים מהערב של אמבפה, חוץ מאנצ'לוטי

יומיים אחרי שהודיע לפריז סן ז'רמן שהוא עוזב, אמבפה הושאר על הספסל, נכנס, כבש וגנב את ההצגה. התגובות בעולם הכדורגל ממחישות את הטירוף

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

ייתכן שזה מקרי, ייתכן שזה סמלי, אבל יש שורה תחתונה: יומיים אחרי שקיליאן אמבפה לכאורה הודיע להנהלת פריז סן ז'רמן על כוונתו לעזוב את המועדון הקיץ, הוא לא פתח בהרכב של פ.ס.ז' למשחק הליגה מול נאנט (0:2) ונותר על הספסל.

כאמור, אין להסיק שההחלטה להותיר אותו מחוץ ל-11 התקבלה בעקבות ההודעה שהוא עוזב, כי למעשה המאמן לואיס אנריקה ביצע חמישה שינויים בהרכב פ.ס.ז' בהשוואה להרכב שניצח בשבוע שעבר את ריאל סוסיאדד בליגת האלופות, אבל כל העיניים היו שוב על אמבפה כאשר נותר על הספסל.

שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, בועט פנדל. Franco Arland, GettyImages
אמבפה כובש מהנקודה הלבנה/GettyImages, Franco Arland

אבל אמבפה, כמו אמבפה, ידע להפוך את הסיפור למעניין יותר: הוא נכנס כמחליף בדקה ה-62, בדקה ה-76 סחט פנדל, ובדקה ה-78 כבש אותו כדי להשלים עוד משחק מוצלח, כשהוא כובש את שער הליגה ה-21 שלו העונה וה-32 בסך הכל (רק בפ.ס.ז'). בנוסף, קינח גם עם חגיגת שער חדשה, שגם אותה ניסו לנתח ברשת ואת המשמעויות שלה.

"זה מאוד פשוט ובו בזמן מסובך", הסביר לואיס אנריקה את ההחלטה שלו, "שיחקנו משחק בליגת האלופות לפני יומיים וכדי שיהיה לנו את האנרגיה הדרושה כדי להתחרות, היה חשוב לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו בליגת האלופות", אמר המאמן, "אנחנו נצטרך את כל השחקנים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

החגיגה החדשה של אמבפה

בסיום אמבפה זרק את החולצה לקהל

מקרי או לא?

אתמול מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי נשאל על האפשרות שאמבפה יגיע, וענה בקצרה: "אני רואה מה אתם אומרים, אני קורא מה שאתם כותבים, ואני מבין למה זה הנושא הגדול של היום עבורכם... אבל לא בשבילנו. הפוקוס שלנו הוא רק במשחק מול ראיו וייקאנו". האם היית רוצה לעבוד עם אמבפה? אנצ'לוטי: "אני רק רוצה לסיים את העונה עם תארים. בשביל זה אנחנו עובדים. נשאר יותר מדי זמן בשביל לדבר על העונה הבאה".

קונאטה מליברפול: כולם יודעים לאן אמבפה הולך

איברהימה קונאטה, מנגד, בלמה של ליברפול, נשאל אתמול על האפשרות שאמבפה יגיע לאנפילד, והחל לצחוק: "כולם יודעים לאן הוא הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully