וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוכזבים ואולי יתברר שזה לא נורא: הפועל באר שבע נעצרה בבית

18.2.2024 / 6:10

רצף הניצחונות של האדומים נקטע אחרי 10, אבל התקווה היא שגם מכבי חיפה ומכבי תל אביב יאבדו נקודות: "נשלים את המחזור ואז נדע אם פישלנו בשבת הזו". באריירו יחזור נגד הצהובים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מהתיקו אתמול (שבת, 1:1) מול מכבי פתח תקוה. מעבר לאובדן שתי נקודות חשובות באצטדיון הביתי, במועדון רצו מאוד לשבור את שיא רצף הניצחונות של המועדון ולהשלים ניצחון 11 ברציפות. אלא שבתסריט זהה למה שהיה לפני 7 שנים, גם הפעם מכבי פתח תקווה היתה זו שעצרה את הפועל באר שבע עם תיקו וקילקלה לה את השיא אותו היא רצתה לשבור. "נקווה להתחיל רצף ניצחונות חדש בשבת הבאה", אמר אמש אליניב ברדה שהעריך כי: "היה יותר הגיוני תוצאה של 3:9 לנו, אבל השוערים היו מצוינים. ניב שלנו היה נהדר, אבל השוער של מכבי פתח תקוה תפס יום גדול במיוחד".

אבל היו גם דברים פחות טובים במשחק. ראשית, אלה היו הקרנות והכדורים הנייחים בהם שולטת הפועל באר שבע ואתמול מכבי פתח תקוה היתה בהרבה מקרים ראשונה אליהם התקפית וגם הגנתית. מעבר לזה אנטוניו ספר רשם משחק פחות טוב וכך גם יוני סטויאנוב. אחת מנקודות האור היתה ארתור שושנאצ'ב שכבש את שער השוויון שהיה גם שערו הראשון במועדון ובהפועל באר שבע משוכנעים כי קלעו למטרה עם החלוץ הקזחי.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם הקפטן מיגל ויטור. דני מרון
צריכים להתחיל רצף חדש. ברדה עם ויטור/דני מרון

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

הפועל באר שבע אמנם יצאה מאוכזבת אתמול מהתיקו, אבל למכבי חיפה מצפה דרבי הערב ולמכבי תל אביב משחק חוץ קשה מול מכבי נתניה מחר, כך שבתום המחזור עוד יתברר כי הנקודה מאתמול לא כזו רעה. "בוא נשלים את המחזור ואז נדע אם פישלנו בשבת הזו", אמר אמש גורם בקבוצה.

מי שיחסר מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב הוא רועי גורדנה, שספג את הצהוב החמישי אתמול, אבל באר שבע תקבל בחזרה את מריאנו באריירו אחרי הרחקה משני משחקים וברדה יצטרך להחליט האם להציב אותו בחזרה כבלם לצד מיגל ויטור או שהוא יפתח בקישור במקום גורדנה.

הדברים שאמר אתמול מיגל ויטור במסיבת העיתונאים רמזו כי הוא מוכן למשא ומתן על חוזה חדש, משהו שעד כה לא היה כלל ברור ונראה כי הצעה ראויה, תשאיר את הפורטוגלי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully