וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "בבאר שבע אמרו לי שרוצים שאמשיך אבל טרם הוגשה לי הצעה"

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 22:31

הבלם התייחס לעתידו ועורר אופטימיות: "לא יכול להגיד שהסכמתי או סירבתי להצעה". ברדה אחרי ה-1:1 עם מכבי פתח תקוה: "מקווה ששושנאצ'ב ישתלב מהר. לא היינו מספיק אמיצים וזה איכזב אותי". קוז'וך: "מי שחושב שמחליפים מאמן ויש אפקט, חי באשליה. זה לוקח זמן"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בעונת האליפות השנייה של ברק בכר, עצרה מכבי פתח תקוה את הפועל באר שבע אחרי עשרה ניצחונות רצופים. הערב (שבת) שוב קלקלו המלאבסים שיא מועדון של הקבוצה מבירת הנגב, עם 1:1 בטרנר שמנע מאליניב ברדה ושחקניו לצמק את הפער ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. בן שהר כבש מול האקסית ולא חגג (49), ארתור שושנאצ'ב שעלה מהספסל השווה עם שער בכורה (79). כעת הכל ערוך ומוכן לקרב הגדול מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, אותו יפספס רועי גורדנה שספג כרטיס צהוב חמישי.

במסיבת העיתונאים בסיום המשחק בטרנר, נשאל מיגל ויטור על עתידו בהפועל באר שבע והגיב לראשונה בהרחבה: "גיא (פרימור) אמר לי שהמועדון רוצה שאמשיך, אבל טרם הוגשה לי הצעה לחוזה חדש ולכן אני לא יכול להגיד שהסכמתי או סירבתי להצעה שהונחה בפניי. כשתהיה הצעה, אדע איך להתייחס". הדברים של ויטור עוררו אופטימיות במועדון ולפיה יש עניין מצידו לשקול אפשרות של הישארות ובקרוב, תוגש לו הצעה.

שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל, מיגל ויטור במרכז. דני מרון
שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל, מיגל ויטור במרכז/דני מרון

אליניב ברדה סיכם את סיום רצף הניצחונות: "מאוכזב מאוד, בטח במשחק בית ובטח עם 3 נקודות שהיה חשוב לנו לקחת. הגענו להמון הזדמנויות שלא הצלחנו לתרגם לשערים. נקלענו לפיגור והלכנו על כל הקופה, הימרנו כמה שיותר התקפה. הצליח בשער אחד, כמעט בשער שני שאני רוצה לראות עוד על מה הוא נפסל. שושנאצ'ב? לוקח זמן לחזור לכושר משחק, מקווה שהוא ישתלם כמה שיותר מהר. מוקדם לדעת אם הצלחנו איתו, הוא עשה את הדקות שלו בצורה טובה. גם הזרים הקודמים שהגיעו נראו טוב בהתחלה ואחר כך זה לא עבד. גם קיניונס צריך זמן. מקווים להשתמש בכולם, כולל בדש שחזר. גורדנה? עזר לנו ברצף הזה, כל רצף סופו להסתיים. יהיה חסר מול מכבי תל אביב. לא היינו מספיק אמיצים וזה מה שמאכזב אותי. שיא המועדון? מבחינתנו עשינו רצף יפה וזה מתישהו היה מסתיים. מילה טובה לשוער של מכבי פתח תקוה שעשה משחק יוצא מן הכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אכזבה. ברדה/דני מרון

ניב אליאסי הצטרף למאמנו: "מאוד מאכזב לסיים בתיקו. כן הגענו להרבה הזדמנויות לעשות יותר מהמשחק הזה. היה משחק שקול מאוד, אבל זה קורה. לא ישב לנו בראש שיא המועדון. ברדה אמר לנו להסתכל רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות. העלייה לכדור הקרן האחרון? תמיד עוזר, אם היינו יכולים לשים גול פתאום זה היה מעולה. נגיע מוכנים למכבי תל אביב ובעזרת השם גם ניקח 3 נקודות".

רן קוז'וך אמר על הנקודה החשובה בבאר שבע: "כדורגל זה משחק של אמיצים. אבי לוזון שאל אותי אם אני יכול ברצף המשחקים הזה לשנות הכל מעכשיו לעכשיו ועניתי לו שלא. מאמנים צריכים זמן להבין את הפילוסופיה שלהם בקבוצה. מי שחושב שמחליפים מאמן ויש אפקט חי באשליה. זה לקח טיפה פחות זמן לדעתי, וזה בגלל השחקנים. מי שהגיעו מבחוץ הביא אנרגיה חדשה ואני שמח על זה. בכל מקום שאני אאמן בו, ההחלטות המקצועיות יהיו שלי. מקווה שהתוכניות של הקדוש ברוך הוא טובות עבורנו. נבוא מול הפועל תל אביב להיות מדויקים במשחק ההגנה ולהשתפר במשחק ההתקפה. גם זה יגיע, מקווה שנעשה תוצאות טובות עד סיום העונה הסדירה".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
"מי שחושב שמחליפים מאמן ויש אפקט חי באשליה". קוז'וך/דני מרון

בן שהר על השער מול האקסית: "חיכיתי לחזור ולכבוש, משהו שאני מאוד רוצה כדי לעזור לקבוצה. מבחינתי חשובה גם הדרך שלנו, באנו טוב היום. התוצאה מוצדקת. תמיד כיף להגיע לטרנר. הלוואי שאוהדי באר שבע ימשיכו להראות את החום והאהבה. קשה לי לחגוג, שמח בשביל הקבוצה על הנקודה, אבל עברתי פה 5 שנים מדהימות. היינו שם כדי לנצח, מאז שקוז'וך הגיע דברים השתנו. אנחנו רוצים לשחק כדורגל. השגנו נקודה פה אחרי הרבה זמן שזה לא קרה. פלייאוף עליון? המטרה הבאה היא הפועל תל אביב. צריכים להמשיך ביכולת הזאת, בטוח שנהיה במקום גבוה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully