וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא מחכה לשבירה: מכבי פתח תקוה שוב תקלקל את החגיגה?

15.2.2024 / 12:15

לפני קצת פחות משבע שנים, הפועל באר שבע עם ברדה בהרכב אירחה את המלאבסים בטרנר במטרה לקבוע שיא מועדון של 11 ניצחונות ליגה רצופים - והופתעה. בשבת (17:30, ספורט4) היא והאיש שהפעם חתום על הרצף המרשים מהקווים, ינסו למנוע מההיסטוריה לחזור על עצמה

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

הפועל באר שבע דחתה את האימון שלה היום (חמישי) לשעה 17:30 כדי לקיימו בדיוק בשעה בה יערך בשבת המשחק הביתי מול מכבי פתח תקוה (חי בספורט4). מעבר לשאיפה להמשיך לנצח ולהתקרב למכבי חיפה ומכבי תל אביב, אחרי שהקבוצה חלפה על פני הפועל חיפה וממוקמת שלישית, קיים אלמנט מאוד מיוחד לקראת שבת והוא האפשרות לקבוע שיא מועדון של 11 ניצחונות ליגה רצופים.

להפועל באר שבע יש כבר עתה מאזן של 11 ניצחונות ברצף אך הוא כולל את הניצחון בגביע המדינה על בית"ר ירושלים. בכל הקשור לליגה היא במאזן של 10 ניצחונות ברצף, בדיוק כשם שהייתה ב-8 במאי 2017. אז, בעונת האליפות השנייה של הקבוצה תחת ברק בכר, היה לה רצף של 10 ניצחונות ליגה והיא הגיעה למפגש מול מכבי פתח תקוה בפלייאוף העליון. גם אז, לפני קצת פחות מ-7 שנים, היא פגשה את מכבי פתח תקוה בטרנר עם שאיפה לנצח בפעם ה-11 ברצף בליגה.

אלא שמכבי פתח תקוה תחת קובי רפואה סיימה את הרצף כאשר ידעה לחזור מול שער שכבש מוחמד גדיר לטובת הפועל באר שבע. לידור כהן חלוץ מכבי פתח תקוה השווה אז והמשחק הסתיים כאמור בתיקו 1:1.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (אמצע) מול שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לפני שבע שנים המלאבסים הרסו לו. והפעם? אליניב ברדה במשחק המדובר/ברני ארדוב

אליניב ברדה שיוביל בשבת את הפועל באר שבע במטרה לייצר את רצף ניצחונות הליגה הארוך בתולדותיה פתח אז בהרכב הקבוצה.

אגב, ברצף הנוכחי של 10 ניצחונות הליגה, הפרש השערים של הפועל באר שבע הכולל הוא 4:26. אז, ברצף הקודם, הוא היה 4:21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully