וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה אומר ברלוסקוני? 2:4 דרמטי למונצה על מילאן

הרוסונרי איבדו נקודות לראשונה אי פעם מול הקבוצה הנוספת בה החזיק ראש ממשלת איטליה בעבר, הבן של מאלדיני בישל בדקה ה-90 והאקס קולומבו הוסיף בדקה ה-95. בולוניה ניצחה 1:2 את לאציו, רומא הביסה

תקציר: מונצה - מילאן 2:4/ספורט1

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם ניצחון ליגה ראשון אי פעם של מונצה על מילאן - 2:4 אחרי דרמה גדולה. בולוניה ניצחה 1:2 בחוץ את לאציו ונצמדה למקום הרביעי, רומא הביסה 0:3 את פרוזינונה.

מונצה - מילאן 2:4

סטפנו פיולי ערך רוטציה אחרי הניצחון הגדול על ראן בליגה האירופית ושילם על כך ביוקר עם הפסד דרמטי ב"דרבי של ברלוסקוני". מונצה מעולם לא לקחה נקודה ממילאן במסגרת הליגות וניצחה אותה רק פעם אחת בעבר (בדו-קרב פנדלים בגביע ב-1964) לעומת 13 הפסדים, אבל הערב זה סוף סוף קרה, ובתום מותחן אדיר.

אחרי נגיחה של מילאן ג'וריץ' לקורה, המארחת באה על שכרה עם פנדל של מתאו פסינה בדקה ה-45, ובמהלך תוספת הזמן הארוכה של המחצית הראשונה גם הכפילה את יתרונה בזכות ביצוע מלוטש של דני מוטה (45+7). פיולי הכניס לאחר ההפסקה את רפאל לאאו, כריסטיאן פוליסיץ' וטיג'אני ריינדרס, אבל בדקה ה-52 לוקה יוביץ' רק סיבך את המצב כשראה כרטיס אדום לאחר פגיעה ללא כדור בארמנדו איצו. אוליבייה ז'ירו נכנס שלוש דקות לאחר מכן ובדקה ה-65 כבש את ה-12 שלו העונה בליגה לאחר הסטה בראש של פוליסיץ', שבדקה ה-88 סובב נהדר מצד ימין וקבע שוויון דרמטי.

הגול הזה אילץ את מונצה לתקוף והיא מיד החזירה את היתרון עם שער בכורה נפלא של המחליף הצרפתי ווארן בונדו, אחרי הכנה של דניאל מאלדיני, הבן של פאולו האגדי. בתוספת הזמן, עוד אקס מילאן הצטרף לחגיגה, הפעם זה לורנצו קולומבו שהבקיע בדקה ה-95 ומיד התנצל. ניצחון היסטורי למונצה, בעוד הרוסונרי נותרו במקום השלישי ובמרחק שתי נקודות מיובנטוס ו-11 מאינטר שדוהרת לאליפות.

דני מוטה שחקן מונצה חוגג שער. רויטרס
מונצה כבשה צמד בתוספת של כל מחצית. דני מוטה/רויטרס
לוקה יוביץ' שחקן מילאן מקבל כרטיס אדום. רויטרס
הרחקה מטופשת. לוקה יוביץ'/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של בולוניה על לאציו

תקציר: לאציו - בולוניה 2:1/ספורט1

לאציו - בולוניה 2:1

אחרי פרסום המחווה הנאה של בולוניה, ששילמה את שכרו של המאמן סינישה מיכאילוביץ' גם לאחר מותו, האורחת המשיכה להיות הפתעת העונה גם מול הקבוצה עימה הסרבי המנוח זכה בדאבל כשחקן בעונת 1999/2000. התכולים הגיעו עם המומנטום אחרי ה-0:1 על באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות, אך מה שעבד באולימפיקו מול הבווארים לא עבד מול טיאגו מוטה.

גוסטב איסקסן הבקיע למארחת בדקה ה-18, אך בדקה ה-39 בולוניה חזרה עם שער בכורה של אוסאמה אל עזוזי, הרכש שהגיע מאוניון סן ז'ילואז הבלגית העונה. ג'ושוע זירקזה המשיך בעונה הטובה עם שער ליגה תשיעי, כשנותר פנוי ברחבה והשלים מהפך בדקה ה-78. בכך בולוניה נצמדה במקום הרביעי לאטאלנטה שלה משחק חסר, בעוד לאציו רחוקה כבר שמונה נקודות מהטופ 4 והכרטיס לליגת האלופות.

אוסאמה אל עזוזי, שחקן בולוניה חוגג. Paolo Bruno, GettyImages
שער בכורה בבולוניה. אל עזוזי/GettyImages, Paolo Bruno

פרוזינונה - רומא 3:0

פעם שישית שהקבוצות נפגשות בליגה הבכירה ופעם שישית שרומא מנצחת. הג'אלורוסי לא התחשבו בסמל לשעבר אוזביו די פרנצ'סקו והותירו את פרוזינונה מסובכת בתחתית, כשהיא רק שלוש נקודות מעל הקו האדום בעקבות ניצחון בודד ב-11 המחזורים האחרונים. פאולו דיבאלה קיבל מנוחה ומי שהעניק יתרון בדקה ה-38 היה הבלם ההולנדי בן ה-18 דין האוסן, שהפציץ מרחוק את שערו השני והשתיק את הקהל. האירני סרדאר אזמון כבש מריבאונד אחרי הדיפה לא טובה לבעיטה של בריאן כריסטנטה (71) והארגנטינאי לאנדרו פארדס חתם 10 דקות לאחר מכן מהנקודה הלבנה. רומא במקום השישי ועדיין במאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

משחקים נוספים

אמפולי - פיורנטינה 1:1
לאמפולי: אמבאי ניאנג (פנדל, 56). לפיורנטינה: לוקאס בלטראן (29).

אודינזה - קליארי 1:1
לאודינזה: ג'ורדן זמורה (14). לקליארי: ג'אנלוקה גאיטנו (44).

שחקני רומא חוגגים עם דין האוסן. Giuseppe Bellini, GettyImages
הבלם הוא גם סקורר. דין האוסן/GettyImages, Giuseppe Bellini

המחזור נפתח ביום שישי עם שני משחקים:

טורינו - לצ'ה 0:2
אינטר - סלרניטנה 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully