וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה של בולוניה למיכאילוביץ': "שילמה את שכרו גם אחרי מותו"

האלמנה סיפרה שהקבוצה שפיטרה את מאמן העבר שלושה חודשים לפני מותו מלוקמיה המשיכה לשלם עד תום החוזה: "זה נתן לי ודאות, אף פעם לא שכחו אותי"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

שחקן ומאמן העבר סינישה מיכאילוביץ' הלך לעולמו בדצמבר 2022 בגיל 53 בלבד אחרי מאבק במחלת הלוקמיה. שלושה חודשים קודם לכן וכשכבר היה חולה הוא פוטר מתפקידו כמאמן בולוניה, ובריאיון ב"איל מסאג'רו" האיטלקי חשפה אלמנתו שהקבוצה שילמו את שכרו עד תום החוזה ב-2023, כלומר כחצי שנה אחרי מותו.

"סינישה לא ציפה לפיטורים ולא לקח את זה טוב. הוא לא רצה להתפטר, אלא להילחם. בולוניה קיבלה החלטה אחרת ואני לא יכולה לשפוט אותם", סיפרה אריאנה מיכאילוביץ' בריאיון, "הם שילמו את שכרו עד תום החוזה. זה צעד יוצא דופן שנתן לי ודאות בתקופה הזו".

מאמן בולוניה סינישה מיכאילוביץ'. Giuseppe Bellini, GettyImages
המחווה הקטנה של בולוניה. מיכאילוביץ'/GettyImages, Giuseppe Bellini

"בבולוניה אף פעם לא שכחו אותי", המשיכה אלמנתו של הסרבי, "זה מועדון מיוחד ועיר מיוחדת. הם היו בליבנו עוד לפני המחלה, ולאחר מכן זו נהייתה אהבה גדולה. היו אנשים מדהימים לצידנו בשבועות בבית החולים וכשהיה קשה בכדורגל". מיכאילוביץ' גם הודתה שהיא נעזרת בתרפיסט כדי להתמודד עם האובדן: "יש רגעים קשים, אבל אני מתגברת עליהם בזכות העזרה של הילדים שלי".

מיכאילוביץ' היה שחקן בולט בנבחרת יוגוסלביה בשנות ה-90. אחרי שזכה עם הכוכב האדום בלגרד בגביע אירופה לאלופות ב-1991 הוא המשיך לקריירה לאיטליה ובסרייה א' שיחק 14 שנה. מיכאילוביץ' שנודע בבעיטות החופשיות המצוינות שלו המשיך לקריירת אימון, רובה באיטליה, כשהוא אימן בין היתר את פיורנטינה, סמפדוריה, מילאן וכאמור בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully