וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הסתדרה ללא קיליאן אמבפה וניצחה 1:3 את ליל

אנריקה ספסל את החלוץ הצרפתי, האלופה הגדילה זמנית את ההפרש מניס ל-11 נקודות בזכות שערים של ראמוס, אלכסנדרו (עצמי) וקולו מואני. יאזיג'י העניק יתרון זמני

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

סטטוס הקוו בצמרת הליגה הצרפתית נשמר גם הערב (שבת) אחרי שפריז סן ז'רמן לא התקשתה מול הקבוצה מהמקום הרביעי בצרפת וניצחה 1:3 את ליל במסגרת המחזור ה-21. הלחץ על לואיס אנריקה להביא תארים ולספק תוצאות לא הפריע לו גם במשחק קשה יותר על הנייר, והוא החליט לספסל את ג'יג'י דונארומה, מרקיניוס, אשרף חכימי, ווארן זאיר-אמרי וכמובן את קיליאן אמבפה.

הדברים דווקא התחילו לא טוב עבור האלופה הצרפתית כשיוסוף יאזיג'י העלה את האורחת ליתרון כבר אחרי 6 דקות, אבל גונסאלו ראמוס ידע למצוא את השוויון בזמן כשכבש 4 דקות מהשער של ליל בעזרת בישול של עוסמאן דמבלה. המהפך לא איחר להגיע ובדקה ה-17 אלכסנדרו כבש שער עצמי שהעביר את היתרון לצד הפריזאי. המאמן הספרדי הכניס את שחקני ההרכב הרגילים שלו לדשא ובראדלי ברקולה סידר לרנדל קולו מואני את השלישי של פ.ס.ז' בדקה ה-80 מתוך הרחבה בניצחון ה-15 של האלופה העונה בליגה ופתיחת פער זמני על פני ניס של 11 נקודות בפסגה.

גונסאלו ראמוס פריז סן ז'רמן. GettyImages
התחיל רע, הסתיים מתוק. ראמוס/GettyImages

במשחק נוסף שנערך הערב בליגה הצרפתית, לאנס ניצחה 1:3 את שטרסבורג משערים של אליה וואהי (16), דויד פריירה דה קוסטה (30) ופלוריאן סוטוקה (58). תומאס דלייני (43) רק צימק עבור האורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully