וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בצ'לסי מתחרטים על החוזים, באנגליה קטלו: "אין סיכוי מול וילה"

13 שחקנים חתומים לפחות עד 2030, וחלקם לא מבינים את הפרויקט ששווק להם. טיאגו סילבה צפוי לעזוב בקיץ, ביקורת לקראת המשחק החוזר בגביע: "זו לא קבוצה, יותר מדי שחקנים לא טובים" (22:00, ספורט3)

תקציר: צ'לסי - וולבס 4:2/ספורט1

צ'לסי תוכל לסיים את החודש עם תואר כשתפגוש את ליברפול לגמר גביע הליגה ב-25 בפברואר, אך בליגה מצבה קודר. אחרי 4:1 לאותה ליברפול, בראשון הבלוז הפסידו בבית 4:2 לוולבס ואחרי 23 מחזורים הם במקום ה-11 בלבד. כשהלחץ על מאוריסיו פוצ'טינו גובר, קבוצתו תתארח הערב (רביעי, 22:00, ספורט3) אצל אסטון וילה למשחק חוזר על המקום בשמינית גמר הגביע האנגלי.

אסטון וילה הרביעית רושמת עונה מפתיעה ותפגוש את צ'לסי כפייבוריטית, דבר שלא ניתן היה לדמיין לפני מספר שנים. הפרשן ושחקן העבר פול מרסון היה אפילו יותר נחרץ: "אני לא נותן לצ'לסי סיכוי נגד אסטון וילה, אפילו לא קטן. ההפסד נגד ליברפול היה רע אבל מול וולבס זה נעשה רע עוד יותר. להפסיד 4:2 בבית, מבלי לזלזל בוולבס, זה לא מתקבל על הדעת עבור צ'לסי. התחלתי לאהוד ולצפות בצ'לסי לפני 50 שנה, אני לא זוכר אותנו סופגים שתי רביעיות ברציפות. יש יותר מדי שחקנים שלא מספיק טובים".

"צ'לסי היא לא קבוצה", המשיך מרסון לקטול, "אני לא יודע מי יפתח נגד אסטון וילה. עם ארסנל וליברפול אתה יודע שיהיה שינוי אחד או שניים, אבל בצ'לסי אי אפשר לדעת. למאוריסיו פוצ'טינו יש יותר מדי אפשרויות אבל מעט מדי שחקנים טובים. החתימו את אנסו פרננדס ומויסס קאיסדו ביותר מ-200 מיליון פאונד, במחיר האלה הם צריכים לשלוט במשחק".

מיכאילו מודריק צ'לסי. GettyImages
בין המתחרטים? מודריק/GettyImages

הבלוז כידוע בזבזו סכומים עצומים בשנים האחרונות על שחקני רכש צעירים ברובם. רבים מהם חתמו על חוזים לכמעט עשור, עד שהליגה החליטה להגביל את משך החוזים לחמש שנים ממועד החתימה. ב"את'לטיק" פורסם כי כמה מאותם השחקנים כבר מביעים חרטה ומתקשים להבין את הפרויקט ששיווקו להם לפני שחתמו. אותם שחקנים החתומים לשנים רבות הביעו אחד בפני השני חוסר שביעות רצון בנוגע למשך החוזה. אנסו פרננדס, מיכאילו מודריק, מויסס קאיסדו וניקולאס ג'קסון חתומים עד 2031 במועדון, כשלתשעה שחקנים נוספים יש חוזה עד 2030.

חוזהו של טיאגו סילבה בן ה-39, שמסתיים בתום העונה, לא צפוי להיות מחודש והברזילאי הוותיק ככל הנראה יעזוב את סטמפורד ברידג' אחרי ארבע שנים. כזכור אשתו של סילבה רמזה אחרי ההפסד לוולבס כי צריך לפטר את פוצ'טינו, ובעקבות כך הבלם שוחח עם המאמן. "היחסים בינינו טובים מאוד", אמר פוצ'טינו.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully