וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של טיאגו סילבה קראה לפטר את פוצ'טינו "לפני שיהיה מאוחר"

צ'לסי הושפלה על ידי וולבס וגם האוהדים שרו למאמן "מחר בבוקר תפוטר", הארגנטינאי: "אנחנו לא טובים מספיק". סטרלינג ספג בוז

תקציר: צ'לסי - וולבס 4:2/ספורט1

צ'לסי מתדרדרת משבוע לשבוע. הלונדונים ספגו היום (ראשון) רביעייה שנייה ברציפות, כשאחרי שזה קרה נגד ליברפול ביום רביעי האחרון, הפעם הייתה זו וולבס שהביכה אותם בסטמפורד בדריג' ולא רק השלימה דאבל עונתי על הבלוז, אלא ניצחה אותם בחוץ לראשונה מ-1979. מטבע הדברים המאמן מאוריסיו פוצ'טינו עומד במוקד, כאשר אחד הקולות שקוראים לפטרו הגיע מכיוון מפתיע משהו.

אשתו של טיאגו סילבה, בלה, צייצה לקראת סיום המשחק: "הגיע הזמן לשינוי. אם תמשיכו לחכות, זה יהיה מאוחר מדי". הבלם הברזילאי הוותיק כבש בדקה ה-86 שער שרק המתיק מעט את הגלולה מבחינת צ'לסי, וצימק ל-4:2. ייתכן שאפשר גם לפרש את המסר מאשתו של סילבה כרמז לעתיד השחקן עצמו, כיוון שבתום העונה הוא יסיים חוזה כשהוא בן 39.

כמובן שלא רק בלה סילבה "מבקשת את הראש" של פוצ'טינו. צ'לסי הובילה 0:1 משער מוקדם של קול פאלמר, אבל וולבס הפכה עוד לפני ההפסקה ואז האוהדים פצחו בשירת "מחר יפטרו אותך" לעבר המנג'ר הארגנטינאי. כאשר מתאוס קוניה השלים צמד וקבע 1:4 לזאבים, הקהל המקומי החל לנטוש את היציעים.

"צ'לסי אמורה להיות במקום אחר, אבל מסיבות שונות אנחנו לא", אמר פוצ'טינו במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד. "אולי אחת מהן היא שאנחנו לא טובים מספיק. חשוב להבין את האוהדים, אני מרגיש צער וכולנו מאוכזבים כמוהם, אבל חייבים להילחם יחד עד הסוף. ברור שזה משפיע עליי, אני בן אדם וזו לא סיטואציה נעימה. אבל בכדורגל חייבים לקבל את זה, במועדון כמו צ'לסי, עם הציפיות. בעסק הזה צריך להיות חזק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני צ'לסי מאוכזבים. Richard Heathcote, GettyImages
לא טובים מספיק. שחקני צ'לסי/GettyImages, Richard Heathcote
שחקן צ'לסי ראחים סטרלינג. Richard Heathcote, GettyImages
ספג שריקות בוז. ראחים סטרלינג/GettyImages, Richard Heathcote

בזכות הניצחון עקפה וולבס את צ'לסי בטבלה והורידה אותה לחצי התחתון של הפרמיירליג, אחרי שבעונה שעברה סיימו הבלוז במקום ה-12 המשפיל. מצד הקהל נשמעו גם קריאות בשמו של רומן אברמוביץ', בעקיצה לבעלים הנוכחי טוד בולי, וראחים סטרלינג ספג שריקות בוז כשהוחלף כאשר האוהדים צעקו "אנחנו פאקינג שיט".

"אני חושב שכולנו לא טובים מספיק. זו המציאות כרגע", השיב פוצ'טינו כשנשאל האם הסגל מספיק טוב. "לא התמודדנו כמו שצריך עם הסיטואציה. כרגע אנחנו לא תואמים את ההיסטוריה של המועדון, חייבים לקבל את זה ולבקר את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully