וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הביסה את ווסטהאם, וולבס השפילה את צ'לסי

השדים האדומים עלו למקום השישי עם 0:3 על הפטישים, הבלוז שוב ספגו רביעייה ב-4:2 לזאבים שניצחו בסטמפורד ברידג' לראשונה מאז 1979

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:3/ספורט1

צ'לסי ממשיכה להתבזות. אם ביום רביעי היא ספגה רביעייה מליברפול באנפילד, היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-23 זה קרה לה בבית כאשר התבזתה ב-4:2 לוולבס. במשחק הנוסף שנערך במקביל, מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את ווסטהאם.

צפו בצ'לסי סופגת רביעייה נוספת, הפעם בבית מוולבס

תקציר: צ'לסי - וולבס 4:2/ספורט1
טיאגו סילבה, בלם צ'לסי. GettyImages
עוד רביעייה משפילה, אבל הפעם בבית. סילבה/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:3

מנצ'סטר יונייטד לא מוכנה לוותר על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות והיא הוכיחה זאת כאשר הביסה את ווסטהאם, שערב המחזור הייתה מדורגת מעליה וכעת היא מדורגת שישית. אחרי ה-3:4 המטורף על וולבס במחזור הקודם, הפעם הדברים הלכו בצורה חלקה מול ווסטהאם שסופרת שישה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון וירדה למקום השביעי: אנדרה אונאנה חזר לשער ולא ספג, רסמוס הוילונד (23) ואלחנדרו גרנאצ'ו (49 ו-84) כבשו וזה הסתיים בניצחון משכנע על חשבון הפטישים שחזרו מאולד טראפורד עם הפנים בין הידיים ובתקווה שהשוער אלפונס אראולה שנפצע ויצא במחצית לא ייעדר זמן רב. במנצ'סטר יונייטד נפצע ליסנדרו מרטינס, במה שצריך להדאיג את טן האח.

צ'לסי - וולבס 4:2

וולבס לא הצליחה לנצח בסטמפורד ברידג' את הבלוז מאז 1979, אבל היום עשתה זאת בענק והשפילה את צ'לסי שאוהדיה כבר שרו למנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו "אתה תפוטר מחר בבוקר" בעקבות רביעייה שנייה שהקבוצה ספגה. ביום רביעי זה עוד קרה להם באנפילד נגד ליברפול החזקה, אבל היום זה היה מול הקהל הביתי ובמשחק שבו הובילו. קול פאלמר בדקה ה-19 כבש ראשון מבישול של מויסס קאייסדו, אבל מתאוס קוניה איזן בחלוף שלוש דקות והזאבים הפכו עוד לפני ההפסקה משער עצמי של דיסאסי בדקה ה-43. הברזילאי עוד השלים שלושער עם שני שערים בדקות 63 ו-82 וטיאגו סילבה הוותיק רק צימק בדקה ה-86, אבל לא מנע הפסד משפיל והאורחים עקפו את הבלוז בטבלה.

תוצאה נוספת:

בורנמות' - נוטינגהאם פורסט 1:1
לבורנמות': ג'סטין קלייברט (5), פיליפ בילינג הורחק (85). לפורסט: קאלום האדון אודוי (45).

המחזור יסתיים ביום שני כשברנטפורד תארח את מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully