וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו חשף דרמה משפחתית והודה: "רבע השעה הראשונה - מדהימה"

מאמן מכבי חיפה גילה שאחותו הייתה מעורבת בניסיון פיגוע, וגאה בקבוצתו אחרי הניצחון על מכבי תל אביב: "כמו שאמרתי, כל משחק תלוי רק בנו"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי חיפה ניצחה שוב במשחק העונה, הפעם 0:2 על מכבי תל אביב וצימקה ממנה את הפער שוב לנקודה בלבד. פחות מחודש עבר מאז ה-0:1 הקטן גדול של הירוקים בבלומפילד והפעם זה היה מהיר יותר. שימיץ' הבקיע עם הברך בדקה השלישית את שער הבכורה שלו וקינדה חטף ללוקאסן בתוך הרחבה וסידר לדין דוד את השני (22). הירוקים היו בשליטה מוחלטת במשחק הזה, שגבה גם מחיר מהירוקים.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שוב מנצח את רובי קין. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

צפו בחגיגות של מכבי חיפה

בסיום מסאי דגו חשף על אירוע דרמטי שאירע מוקדם יותר היום. "שמחה גדולה עבורי", אמר המאמן, "המשפחה שלי עברה אירוע לא פשוט היום, אחותי הקטנה היא מג"בניקית, מחבל ארור ניסה לחטוף לה את הנשק בבאר שבע, והיא התגברה על זה. אחותי אושר הנסיכה היא גיבורה אמיתית, המשפחה עברה יום לא קל, כך שאני מאוד שמח".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קיבל הערכה גדולה מהיציעים, סוף סוף. דגו/מאור אלקסלסי

חוסה רודריגס מרוצה מהניצחון של האקסית: "איזה ערב טוב"

על המשחק אמר דגו: "כל משחק נגדם בשלושה מפגשים האחרונים זה היה משהו אחר. במפגש הקודם היה לנו את שרי. היום אמרתי לשחקנים שאנחנו פוגשים קבוצה מאוד חזקה, מאוד התקפית. אם אנחנו רוצים לנצח אותם אנחנו חייבים להיות מאוד טקטיים. הרבע השעה הראשונה היתה מדהימה. גם השער השני הגיע אחרי לחץ מאיבוד. לא סתם החבר'ה האלו נמצאים כאן כמה שנים. בבאר שבע לא נראינו טוב, אבל כל משחק תלוי במכבי חיפה".

עוד בוואלה!

רובי קין: "היינו צריכים לכבוש בכל המשחקים מול מכבי חיפה"

לכתבה המלאה
דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
ממשיך עונה מוצלחת. דוד/מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה עם אבוקות ביציע. מאור אלקסלסי
פתיחה מוחצת. אוהדי חיפה בטירוף/מאור אלקסלסי

על הפרגון מצד הקהל, שקרא בשמו בסיום: "זה לא רק אני, יש לי צוות מדהים. אנחנו קבוצה שהיא מאוד מאוחדת. אין שחקן אחד שהוא מעל הקבוצה וזה הכי חשוב".

על האתגר הבא, משחק חוץ מול בית"ר ירושלים: "יש לנו כמה ימים להתכונן, אנחנו נוסעים לטדי. לא יהיה פשוט. אנחנו צריכים לבוא כמו היום מול בית"ר ואני מאמין שיהיה בסדר. הפועל באר שבע קבוצה מצוינת וגם הפועל חיפה קבוצה מצוינת. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהיות צנועים בכל משחק. יש לנו עוד פעמיים מכבי תל אביב, פעמיים הפועל באר שבע, פלייאוף עליון. שום דבר לא גמור".

על שרי: "התכתבתי איתו אתמול בבוקר. אמרתי לו בצחוק שהוא תוקע לי סכין בלב שהוא עזב. אנחנו מראים המון אופי שאנחנו מנצחים בלעדיו".

על שימיץ': "גם בימים השחורים שלו הוא סבל כי הוא שיחק בעמדה מאוד קשה. עשה טעויות נוראיות מול מכבי פתח תקוה, אבל מאז הוא עושה עבודה מצוינת ואני שמח בשבילו".

על הנוקאאוט לקין: "אני חושב שהוא מאמן מצוין. הם עשו כמה שינויים לעומת גביע הטוטו, אבל גם אנחנו עשינו כמה שינויים. פתחנו חזק מאוד וגרמנו להם לצאת. יש להם קבוצה חזקה שתלך גם היא עד הסוף".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
"המטרה עכשיו היא להדביק את הפער ולזכות בתארים". חיפה צוהלת/מאור אלקסלסי

גדי קינדה: "תחושות מדהימות, בטוח שהחבר'ה חוגגים בחדר ההלבשה. ניצחון חשוב, מאוד שמחים ומסתכלים כבר למשחק הבא. אני חוזר לכושר לאט לאט ומרגיש יותר טוב בכל משחק, אני מרוצה ממשחק ההקרבה שלי. לא הגעתי בכושר, אני חוזר בהדרגה לכושר שלי. אני שמח שנראיתי יותר טוב, ביקורות הן חלק מהכדורגל ואני מרוכז בעצמי. אני שמח שנראיתי יותר טוב ורוצה לעזור כמה שאפשר לקבוצה. היה ארוך ולא פשוט להגיע לפה, אבל מרגיש שהיה שווה את זה".

לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים במוצ"ש: "בית"ר מועדון שעזר לי מאוד ואני אוהב אותו, אבל אני בחיפה וטוב לי. היו דיבורים על קבוצות אחרות, אבל ברגע שישבתי עם מכבי חיפה רציתי להגיע לפה. המטרה עכשיו היא להדביק את הפער ולזכות בתארים. אנחנו מתרכזים במשחק הבא ובהשגת שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully