וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחרה בליברפול? צ'לסי עשויה לפטר את פוצ'טינו ולפנות לאלונסו

באנגליה מדווחים שהבלוז שוקלים להיפרד מהמאמן הארגנטינאי כבר בתקופה הקרובה, זאת במידה והספרדי של באייר לברקוזן שמיועד להיות "היורש של קלופ" יסכים "להגיע ולהציל את העונה"

תקציר: צ'לסי - וולבס 4:2/ספורט1

עונת הבלהות של צ'לסי תחת מאוריסיו פוצ'טינו המשיכה אתמול (ראשון) עם רביעייה שנייה ברציפות שהקבוצה הלונדונית ספגה בפרמיירליג בהפסד 4:2 לוולבס, זאת אחרי ה-4:1 לליברפול בשבוע שעבר. אחרי 23 מחזורים, הבלוז ממוקמים במקום ה-11 בטבלה, עם מאזן שערים שלילי ו-10 הפסדים שממשיכים את אי ההצלחה תחת הבעלים טוד בולי, על אף ההעפלה לגמר גביע הליגה שייערך בסוף החודש.

רבים קוראים כבר לפטר את המאמן הארגנטינאי שחתום עד סוף העונה הבאה, כשאפילו אחת מהן היא אשתו של טיאגו סילבה, ואפילו נראה שבצ'לסי סימנו את המועמד הבא עבורם "על מנת להציל את העונה הנוכחית בזמן". באנגליה מדווחים שבולי שם את צ'אבי אלונסו, מאמנה של באייר לברקוזן בראש המועמדים להחליף את פוצ'טינו, כאשר לפי התקשורת האנגלית הארגנטינאי יעזוב את הסטמפורד ברידג' רק אם בצ'לסי יהיו משוכנעים שיהיה אפשר להביא את המאמן הספרדי עוד העונה.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. GettyImages
ימים אחרונים על הקווים בסטמפורד ברידג'? מאוריסיו פוצ'טינו/GettyImages

אלונסו, לו חוזה עד קיץ 2026 בגרמניה, חווה עונה מדהימה על הקווים בלברקוזן עם מאזן של 52 נקודות וללא הפסדים מפתיחת העונה בבונדסליגה, כשהקבוצה שלו נמצאת מעל באיירן מינכן בפסגת הטבלה. קשרה לשעבר של ליברפול, ריאל מדריד ובאיירן מינכן כבר קושר בתקופה האחרונה להיות היורש של יורגן קלופ באנפילד, ונראה שהמאבק על שירותיו יהיה משמעותי מאוד בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully