וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עוקצת: "בית"ר והאוהדים כבר חגגו, אין מתוק מזה"

5.2.2024 / 7:53

האדומים בעננים אחרי הניצחון בדרבי: "חוזז ניסה להרחיק בימין וסילבה עדיין רב עם יאו". משקיף המשחק יציין כי אחד מאנשי המועדון התסיס את האווירה בסיום וכמעט גרם להתפרצות אוהדי בית"ר למגרש

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בסיום הניצחון 1:2 כל שחקני הפועל ירושלים ואנשיה לא ידעו לאן לרוץ מרוב אושר. את הטירוף היה קשה להסביר - וזה עוד אחרי אחד המשחקים הפחות טובים של הקבוצה העונה, עם מחצית ראשונה בה נראתה חסרת אמונה. עם התאוששות בחצי השני והרבה עזרה משחקני היריבה העירונית, קיבלו האדומים רגע של אושר. "בית"ר והאוהדים שלה כבר חגגו ניצחון, אין יותר מתוק מזה", עקצו שחקני הקבוצה.

לפני המשחק בהפועל ירושלים היו מודאגים מאוד. שחקנים מושכים פציעות, קווין סוני נאלץ להיזרק להרכב אחרי אימון אחד, וגם במשחק עצמו לא היה שקט. זיו אריה הסתובב במחצית הראשונה לספסל מספר פעמים ואמר "מה קורה להם?" ו"הם לא במשחק" כשהוא מוטרד משחקניו ומדברים בסיסיים אותם הם התקשו לעשות. המשחק היה זהיר משני הצדדים, אך בית"ר נראתה הרבה יותר מסוכנת וגם הבקיעה.

בסופו של דבר, קשה לייחס את הניצחון הזה לשינוי טקטי במחצית השנייה. בליגה שלנו אלילת המזל משפיעה מאוד, ואתמול היא החליטה לשמח את הפועל ירושלים ואוהדיה. זה גם היה סוג של קארמה עבור מיגל סילבה, שחיפש לריב עם יאו צמוד לאוהדי בית"ר ומאותו רגע איבד את הראש. "חוזז ניסה להרחיק בימין וסילבה עדיין רב עם יאו", חגגו האדומים.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם מקס גרצ'קין הפצוע. ברני ארדוב
עם קצת עזרה מחברים. הפועל ירושלים חוגגת/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ביציעים היו המון התגרויות. בסיום רץ אחד מאנשי הפועל ירושלים אל עבר יציע אוהדי בית"ר והמשטרה אמרה לאנשי הפועל כי זה הביא כמעט לפריצת קהל ליציע ולמהומת ענק, כאשר משקיף המשחק ציין זאת בדו"ח. בנוסף נטען כי אוהדי בית"ר היו אלה שהדליקו רימון צהוב ביציע האדומים. בסיום היו גם מספר היתקלויות בין אוהדים מחוץ למגרש.

ללא קשר לדרבי, היה לחץ גדול בהפועל ירושלים. כבר תקופה שהיא תקועה על 16 נקודות בתחתית ולא מצליחה להתרומם, הפסד אתמול היה מעביר את מד הלחץ עוד שלב. זיו אריה ושחקניו עדיין במאבק הישרדות וזה יימשך כך לפחות בשבועות הקרובים וייתכן שגם בפלייאוף התחתון. עדיין לא ברור אם הקבוצה סיימה את נושא הרכש בחלון ובמועדון אמרו כי עדיין נבדקות אופציות לצרף שחקן נוסף, אך רק אם יימצא שחקן מתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully