וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי חלף צפוי לעבור מבני ריינה למכבי נתניה תמורת 600 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 21:39

היהלומים קרובים לסיכום על צירופו של שחקן ההתקפה, מאמנו שרון מימר נפרד: "מאחל לו הצלחה, זו גאווה בשבילי". סילבס אחרי ההפסד של חדרה: "הקבוצה עוברת מהפך"

תקציר: בני ריינה - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

בני ריינה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את הפועל חדרה, התבססה במקום החמישי ועשתה צעד גדול אל עבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון, אבל באותה נשימה גם נפרדה מאחד משחקניה החשובים, לואי חלף שערך את הופעתו האחרונה בקבוצה לקראת מעבר למכבי נתניה.

על פי ההסכם בין המועדונים, תשלם מכבי נתניה כ-600 אלף שקל עבור השחקן. במקביל מחפשים בריינה לצרף לקבוצה קשר אחורי ועוד שחקן התקפה עד סגירת החלון ביום שלישי בערב. על כך אמר הערב המאמן שרון מימר: "כל שחקן שלנו שקבוצה גדולה יותר רוצה לקנות זה כבוד ומראה על הדרך הטובה. לואי חלף היה שחקן מחליף כשהגעתי לפה והוא היה רעב ללמוד, עבד קשה והגיע לאן שהגיע - זה 90 אחוז בזכותו. אני מאחל לו בהצלחה באתגר הבא שלו וזו גאווה בשבילי. אני מקווה מאוד שנצליח לעשות משהו ביומיים האלה (עד סגירת החלון), כי זה חשוב מאוד להמשך".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
קרוב להבטחת המקום בפלייאוף העליון. מימר/מאור אלקסלסי

על הניצחון אמר מימר: "היה לנו חשוב לשמור על היכולת ואני חושב שעשינו משחק מצוין, במיוחד בחלק ההתקפי כי הגענו לחמישה או שישה מצבים של שער, לפחות שלושה מהם. כהרגלנו ספגנו מקרן שלנו וסיבכנו את עצמנו, אבל לשמחתי ידענו להישאר בפוקוס ולהבקיע את השני. נגמר, שלוש נקודות והלאה למשחק הבא".

מנגד אמר המאמן המנוצח חיים סילבס, שעדיין לא ניצח מאז מונה למאמן הפועל חדרה: "הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו, צריך להגיד את זה, אבל האופן שבו אנחנו מפסידים לא תואם קבוצת תחתית וזה משהו שאני הגעתי לכאן כדי לסדר אותו - לפעמים דברים מסתדרים מהר ולפעמים לוקח יותר זמן. באנו לכאן במטרה לצאת עם נקודות. שער השוויון שלנו היה יכול להפוך את הסיטואציה, אבל מהר מאוד נתנו מתנה שפשוט לא מתאימה והיה קשה לרדוף. הקבוצה הזו עוברת מהפך בסגל ויש כאן גם צוות חדש. אני יודע מה אנשים חושבים, אבל מה שקובע זה מה שיהיה בחודש מאי ולא עכשיו. הבאנו שחקנים חדשים ויש כאן בקבוצה גם שחקנים שטובים יותר ממה שהם מראים ואנחנו צריכים למצוא את הדרך להרים אותם כדי שנוכל להוציא נקודות ממשחק כזה".

סילבס הודה כי שחקני רכש נוספים בדרך: "עוד שני שחקנים יחתמו ביומיים האלה, הקבוצה תשנה את פניה ואני מקווה שתרוץ בכל הכוח. נכון, כרגע זה נראה לא טוב, אבל כן נלחמנו ונתנו את כל מה שהיינו יכולים. ריינה איכותית מאיתנו, עם יותר ביטחון ונראתה קצת יותר טוב, אבל היינו יכולים להוציא משהו מהמשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
"לא יכול להוריד את הראש מהמטרה". מדמון/מאור אלקסלסי

החלוץ אלעד מדמון שהבקיע גם הערב, סיכם: "אני שמח שאני מצליח להבקיע ולתרום לקבוצה, אבל גם מאוכזב מהמשחק כי הראינו נחישות אחרי שספגנו את ה-1:0 וזה לא קל להרים את הראש ולהבקיע, במיוחד נגד קבוצה כמו בני ריינה שבעונה טובה. יש לנו הרבה כדורגל ושחקנים טובים וזה נכון שלא הולך לנו כל כך, אבל ברגע שניקח שלוש נקודות פעם אחת נרים את הראש ונצליח לצאת מהבוץ".

על מכבי תל אביב שבשורותיה חתם לעונה הבאה: "יש התרגשות, אבל אני משתדל להשאיר את הראש בחדרה כי יש לנו משימה מאוד לא פשוטה ואני לא יכול להוריד את הראש מהמטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully