וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הציעה לאבוקסיס חוזה לעונה וחצי, המאמן ישיב ביום ג'

4.2.2024 / 21:20

המאמן ביקש יומיים להתייעץ עם נציגיו, עדיין יש פערים כספיים אך שני הצדדים מעוניינים לסגור ומעריכים כי יגיעו לעמק השווה

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

ראשי הפועל תל אביב נפגשו הערב (ראשון) עם יוסי אבוקסיס והציעו לו חוזה לעונה וחצי, ללא אפשרות התרה, עם אופציה לעונה נוספת. המאמן ביקש יומייים לחשוב ולהתייעץ עם נציגיו על ההצעה וישיב לאדומים ביום שלישי.

כזכור, אבוקסיס פוטר/התפטר מבית"ר ירושלים ביום רביעי האחרון לאחר סכסוך עם הבעלים ברק אברמוב. בסוף השבוע יצרו האדומים קשר ראשוני והיום נפגשו איתו, כאשר עדיין יש פערים כספיים ואי הסכמות לגבי חלק מהפרטים. בעוד יומיים המאמן יחזור עם תשובה, וככל הנראה הצעה נגדית. יש לציין כי שני הצדדים מאוד רוצים בשידוך וההערכה היא שגם אם המו"מ יימשך עוד כמה ימים, בסופו של דבר הצדדים יגיעו להבנות.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הסגירה מתקרבת. אבוקסיס/ברני ארדוב

אבוקסיס גדל כמובן בהפועל תל אביב והיה אחד משחקני העבר הגדולים שלה, למרות שאת השנים היפות שלו כשחקן עשה דווקא בבית"ר ירושלים. גם הקריירה שלו כמאמן נשזרה בין אדום לצהוב שחור. אבוקסיס החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של גוטמן בהפועל תל אביב ואת משרתו הראשונה כמאמן ראשי עשה בבני יהודה.

לאחר מכן הוא שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל וחזר לעונה לא מוצלחת בהפועל תל אביב. מאז הוא הספיק לאמן את בני יהודה שלוש קדנציות שונות ובין לבין אימן גם את סכנין והפועל באר שבע ומפברואר 2022 הוא שימש כמאמן בית"ר, אותה הוא הוליך לזכייה בגביע בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully