וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקה חורחלי יחתום בבית"ר ירושלים, אוראל דגני יתבקש למצוא קבוצה

4.2.2024 / 22:09

שחקן הכנף הגאורגי שפגש את ישראל בעבר יגיע אחרי עונה של שישה שערים בסמגוראלי. הבלם ישלם את מחיר ההצטרפות של פלאמן גלאבוב. חוזז על החילוף המנצח בדרבי: "אמרתי לזיו 'הכל או כלום'". גל כהן: "הפציעה של מוזי שיבשה"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

דרמה גדולה סיפק הערב (ראשון) הדרבי הירושלמי, כאשר הפועל ירושלים הפכה פיגור נגד בית"ר בדקות 88 ו-92 וקטעה רצף של חמישה משחקי ליגה בלי ניצחון, עם 1:2 על היריבה העירונית. מבחינת הצהובים-שחורים נמשך המומנטום השלילי לא רק מבחינת תוצאות, אלא בעיקר בנוגע למצב הרוח במועדון אחרי סערת אברמוב-אבוקסיס בשבוע החולף. עדי יונה כבש ראשון, עידן דהן ומתן חוזז הפכו.

בית"ר ירושלים הגיעה בינתיים לסיכום עם שחקן הכנף הגאורגי ניקה חורחלי, שינחת בארץ כדי לחתום לפני סיום חלון ההעברות ביום שלישי. חורחלי שיחק לפני כ-15 חודשים מול הנבחרת הצעירה של ישראל (ניצחה 1:2 במשחק הכנה את גאורגיה) והיה על הספסל ברבע גמר היורו בו ישראל ניצחה בפנדלים. הוא מגיע מקבוצת סמגוראלי במולדתו ובעונה החולפת שהסתיימה בדצמבר הבקיע שישה שערים בליגה הבכירה, כשלפני כן כבש תשעה במדי סיוני, איתה עלה ליגה בסיום 2021 עם חמישה שערים.

בנוסף, אוראל דגני יתבקש למצוא קבוצה בעקבות חתימתו הצפויה של פלאמן גלאבוב מחר.

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
הרצף השלילי נעצר. זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה הקדיש את הניצחון לחברו וסיכם: "המחצית הראשונה לא הייתה גדולה מצד שתי הקבוצות, גם בית"ר לא סיכנו יותר מדי. היינו מאוד רכים וגם הגול בא מהפסד במאבק, וזה אכזב. במחצית השנייה השתלטנו, שיחקנו את הכדורגל שלנו, אבל לא היה נראה שאנחנו מייצרים איכות ומגיעים למצבים. היו לנו כל כך הרבה מפחי נפש העונה, אז אני מאושר שהפעם היה ככה. מאושר בשביל האוהדים והשחקנים, הניצחון חשוב מאוד גם מבחינת הטבלה. שי אהרון, אורי שרצקי והקהל - זה מועדון לא רגיל. המועדון הכי טוב בארץ. אנחנו עוברים עונה שאי אפשר לתאר אותה, אז קצת שמחה ואושר עבורם. הראש כבר ברוני לוי והפועל חיפה".

על בחירת ההרכב: "החלוץ קווין סוני התאמן אימון אחד, לא הייתי שלם עם זה, אבל הוא על המשבצת של ילה דאון ולא היו לי יותר מדי ברירות. חסרים לי חמישה שחקני הרכב והשיקולים היו לפי זה. גם חוזז שעלה מהספסל, לא היה כשיר ליותר מ-30 דקות. עידן דהן מאוד מוכשר, אבל עושה פעולות ילדותיות. את אוהד אלמגור אני לא יודע עדיין איך לאכול אותו טקטית. אתמול חשבתי על זה כל הלילה, השיקול היה פרסונלי כי מדובר בשחקנים מאוד צעירים".

לקראת הפועל חיפה: "עד עכשיו אנחנו מפסידים בגול מול כל המוליכות, אנחנו עדיין באזור מסוכן. נלך לחיפה כדי לנצח, לרוני לוי יש קבוצה נהדרת השנה. הוא יכעס עליי, אבל הם רצים גם לאליפות. יש לנו עכשיו שבעה ימים שזה משהו שלא היה הרבה זמן, נקווה שהפצועים יתאוששו. אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם מתן חוזז. ברני ארדוב
מהפך גדול. הפועל ירושלים חוגגת עם מתן חוזז/ברני ארדוב

מתן חוזז, שהשלים כאמור את המהפך: "אין ספק שזה רגע שאני אקח לכל החיים. אני שמח מאוד על הניצחון ועל השער. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב. לא הייתי ממש כשיר למשחק, זיו שאל במחצית אם אוכל לשחק ואמרתי שאני מניח שאוכל להיכנס בדקות האחרונות. אמרתי לו אחר כך 'יאללה, הכול או כלום'. נכנסתי ולקחנו יותר סיכונים, והם הלכו אחורה וזה עזר לנו".

על כושרו האישי: "בשנתיים-שלוש האחרונות לא שיחקתי בתפקיד שלי אלא בתפקידים אחרים. זה משהו שלקחתי בחשבון כשאגיע לכאן. ידעתי שיש ממני ציפיות, אני גם מצפה מעצמי. המספרים יגיעו, זה שער חמישי שלי העונה. עכשיו אני שחקן הרכב ויודע שיש עליי אחריות, אני מכוון לזה שהמספרים ימשיכו להגיע. אני מאמין שהם יגיעו ויודע את זה. צריך להישאר בריא ולהמשיך קדימה".

מאמן בית"ר ירושלים גל כהן. ברני ארדוב
זה ברח לבית"ר מבין הידיים. גל כהן/ברני ארדוב

גל כהן: "נכון שירדנו נמוך במחצית השנייה, אבל היו לנו מעברים ויכולנו לכבוש עוד. הפועל ירושלים בכלל לא סיכנה אותנו. מה ששיבש את המשחק זו הפציעה של טימו מוזי בדקות האחרונות, ואז הסטה ושוויון וכל הניסים והנפלאות קרו בגול השני. הכניסה של דור מיכה הצליחה להשפיע על המשחק, אבל בסוף הייתה הרחקה לא טובה ונפלנו קצת מהרגליים. זה מאכזב".

על הבכורה כמאמן ראשי: "אני לא הנושא, אלא בית"ר. ניצחון היה יכול לדחוף את הקבוצה קדימה, גם באנרגיות. ננסה לעשות את זה במקום אחר, בשבוע הבא מכבי חיפה ויהיה קשה מאוד".

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
מפח נפש. ירדן שועה/ברני ארדוב

ירדן שועה ניסה להסביר מה קרה לבית"ר בדקות הסיום: "איבדנו ריכוז והלכנו אחורה, שילמנו על זה בסופו של דבר. מפה נמשיך הלאה, הכל בסדר, אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק בתקווה להיות בפלייאוף העליון".

הפרידה מאבוקסיס: "יוסי היה קרוב אליי וכולם יודעים את זה. אני מאחל לו בהצלחה. אני ירדן בזכות עצמי, אני עובד קשה ומשחק הכי טוב שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully