וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בהלם: "יש מעט מאוד שחקנים עם אופי בקבוצה הזאת"

5.2.2024 / 6:33

אברמוב ואדרי גיבו את גל כהן ובקבוצה מפנים אצבע מאשימה לשחקנים אחרי ההפסד הדרמטי בדרבי: מיגל סילבה "ניסה למצוא חן בעיני הקהל" ו"יצא מפוקוס", ההגנה "שוב חילקה מתנות". במועדון יבהירו לדגני: אם לא תעזוב כעת, לא תשחק עד סוף העונה

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים ירדה בהלם מהדרבי הירושלמי. זה היה עוד משחק שהיה לקבוצה ביד עם יתרון לאורך משחק שלם, אך חוסר ריכוז בסיום ומהפך של היריבה העירונית הביא להפסד 2:1. מי שזכה לביקורות קשות היה השוער מיגל סילבה, עליו אמרו: "מהרגע שהחליט למצוא חן בעיני הקהל ויזם ריב עם יאו, הוא יצא מפוקוס. משחקן זר מצפים להביא משהו אחר". גם אורי דהן ואוראל דגני ספגו ביקורת על השערים המאוחרים, כאשר במועדון אומרים: "אי אפשר לשחק כדורגל כשמרכז ההגנה נותן מתנות ומחזיר קבוצות למשחק".

עם דגני הסיטואציה הייתה הזויה. מאז שבית"ר החליטה להחתים את פלאמן גלאבוב, דגני מקבל מסרים שעליו למצוא קבוצה, אך רק הבוקר יקבל הודעה מסודרת על כך. הוא נזרק לדשא בדקות האחרונות ללא חימום, ונראה היה שמנטלית הוא לא שם. הרי דגני כבר סיים את דרכו בבית"ר משום שיש לו חוזה דקות, אותו בקבוצה לא ירצו לממש ולכן שני הצדדים מעוניינים להיפרד. יתכן שהשחקן ידרוש פיצוי על מנת לעזוב, אך במועדון יבהירו לו כי אם לא יעזוב, הוא לא ישחק עד לסיום העונה ועשוי לעלות ליציע.

שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה. ברני ארדוב
רוב האש מופנית אליו. מיגל סילבה/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המאמן גל כהן זכה לתמיכה מברק אברמוב וכפיר אדרי בסיום, גם לאחר ששוחחו איתו והיו להם מספר הערות. בבית"ר אמרו: "הוא הכין את הקבוצה טוב למשחק וזה מה שצריך להדאיג. מחצית ראשונה שלנו שהפועל ירושלים לא במשחק ועדיין השחקנים לא יודעים להרוג משחק. מנגד, כשיש ירידה כזאת בחצי השני, מכלום הם מפסידים אותו. יש מעט מאוד שחקנים עם אופי בקבוצה הזאת".

הכניסה של נהוראי דבוש היא סוג של הצהרה על כך שהוא יקבל יותר דקות בתקופה הקרובה כחלוץ שני לפני מיירון ג'ורג' שמתקשה לרוץ. גם פרד פריידיי עדיין סחוט ויחד עם ירדן שועה, הקבוצה כמעט לא יכולה לייצר משחק לחץ אמיתי. זה מחייב את הקבוצה לצרף חלוץ, אך נכון לעכשיו ינחת היום הכנף הגיאורגי ניקה חורחלי, שחקן עם פוטנציאל ולא כזה שאמור להיות דומיננטי במיוחד בתקופה הקרובה.

בגלל ההפסד, חוסלו סיכוייה של בית"ר לסיים בפלייאוף העליון והיא חייבת לראות איך היא בורחת כמה שיותר מהר ממאבקי התחתית. גל כהן קיבל את בית"ר ירושלים עם סדרת משחקים קשה מאוד וקשה לראות איפה יוכל להשיג ניצחונות, כך שהמטרה חייבת להיות הישרדות בליגה. הפער מהקו האדום לא גדול ועם לוח משחקים שכולל את מכבי חיפה, סכנין בחוץ, נתניה, באר שבע ומכבי תל אביב, בית"ר עשויה לסיים את העונה הסדירה במצב לא פשוט.

מאמן בית"ר ירושלים גל כהן. ברני ארדוב
לו"ז מאתגר. גל כהן/ברני ארדוב

פוטנציאל ההידרדרות של בית"ר גבוה מאוד. זה לא סוד שבתקופה שחלפה מאז ה-7 באוקטובר האנרגיות בבית"ר לא טובות, וזה משהו שהמועדון חייב לשפר. אפשר לעשות אסיפות, שיחות אישיות, אבל אולי גם צריך יותר מזה. האווירה במועדון חייבת להיות אחרת, יותר מדי שחקנים מחכים לסיים את העונה ולהמשיך הלאה או אפילו כאלה שלא כל כך מודאגים איך תסתיים העונה. זאת סיטואציית כדורגל לא פשוטה בכלל - ובית"ר תצטרך למצוא פתרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully