וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון ניצחה את מארסיי והתרחקה מהקו האדום, הפער של פ.ס.ז' גדל

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 23:40

לקאזט כבש בשכיבה והעניק למארחת 0:1 יוקרתי, ניס השנייה סיימה ב-0:0 מול ברסט השלישית ונמצאת מרחק שמונה נקודות מהפסגה. ליל הביסה ועקפה את מונאקו שמעדה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.2/ספורט1

אחרי ניצחונה הדחוק של פריז סן ז'רמן 1:2 בשטרסבורג ביום שישי, ניס סיימה היום (ראשון) ב-0:0 מול ברסט השלישית וכך הפער בפסגה עומד על שמונה נקודות. ליל הביסה 0:4 את קלרמון ועלתה למקום הרביעי על חשבון מונאקו, שסיימה ב-1:1 ביתי מול לה האבר. מוחמד במבה, אקס הפועל ראשון לציון, כבש שוב עבור לוריין שניצחה 1:2 את מץ ונמלטה מהמקום האחרון. המחזור ננעל עם 0:1 של ליון על מארסיי במשחק המרכזי בין שתי מאכזבות העונה.

ליון - מארסיי 0:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים במפגש האולימפיות, ליון הצליחה לנצח את מארסיי ופתחה פער קל של שלוש נקודות מהקו האדום. המארחת המאכזבת לא יכלה עדיין להיעזר בסעיד בנרחמה שסוחב עונש הרחקה מווסטהאם ובקשר הבלגי אורל מנגלה שנרשם באיחור, אבל נמניה מאטיץ' ערך בכורה טובה במרכז השדה והקפטן אלכסנדר לקאזט הכריע ממצב שכיבה בדקה ה-37 עם שערו ה-10 העונה. פאו לופס מנע מהתוצאה לגדול, כשמנגד פייר אמריק אובמיאנג, מי שהיה שותפו של לקאזט בהתקפת ארסנל, פספס את השוויון והותיר את ג'נארו גאטוזו במקום השמיני וללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג שער. OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP, GettyImages
ניצח את השותף פיר אמריק אובמיאנג. אלכסנדר לקאזט חוגג/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP

ברסט - ניס 0:0

ההגנה הטובה בליגה הצליחה לעצור את הפתעת העונה, שמיעטה להגיע למצבים וגם כשזה קרה נעצרה אצל מרצ'ין בולקה הפולני. משחק ליגה תשיעי רצוף ללא הפסד מבחינת ברסט, שחזרה אל המקום השלישי ומפגרת בשלוש נקודות אחרי ניס השנייה, שלפחות קטעה רצף של שלושה הפסדי חוץ.

מונאקו - לה האבר 1:1

העולה התגוננה ברוב שלבי המשחק ולא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת, אבל בכל זאת השיגה שער ונקודה. וויסאם בן ידר הלוהט חגג במשחק שישי ברציפות כאשר כבש מקרוב בדקה ה-63 והעלה את מונאקו ליתרון אחרי אסיסט של מאגנס אקליוש הצעיר, אבל שתי דקות לאחר מכן דווקא יוסוף פופאנה הפריע לשוער שלו לקלוט כדור חופשי פשוט והשווה עבור לה האבר עם שער עצמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
וויסאם בן ידר שחקן מונאקו חוגג שער. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
הרצף שלו נמשך. וויסאם בן ידר/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ליל - קלרמון 0:4

ניצחון קליל למארחת שחלפה על פני מונאקו ולכמה שעות גם בילתה במקום השלישי, עד לתיקו של ברסט. ג'ונתן דייויד, שנשאר בליל למרות שמועות ביומיים האחרונים של החלון, כיכב עם צמד (10 ו-38) כשהקוסוברי אדון ז'גרובה בישל לבנז'מן אנדרה בדקה ה-24 וחתם בעצמו עוד במחצית הראשונה (40). ליל הפסידה רק פעם אחת בבית בכל 2023 ובינתיים ממשיכה בקצב דומה גם ב-2024, בעוד קלרמון ירדה אל המקום האחרון.

ריימס - טולוז 3:2
לריימס: טדי טאומה (49), סרחיו אקיימה (90+1). לטולוז: כריסטיאן מאוויסה (11), שאבי באביקה (31), תייס דאלינחה (45+2 בפנדל)

מץ - לוריין 2:1
למץ: דידייה לאמקל זה (22). ללוריין: מוחמד במבה (19), פאנוס קאצריס (58)

מוחמד במבה שחקן לוריין כובש לרשת מץ. JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP, GettyImages
עושה בליגה הצרפתית את מה שעשה בלאומית. מוחמד במבה כובש/GettyImages, JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP

תוצאות סוף השבוע:

שטרסבורג - פריז סן ז'רמן 2:1
ראן - מונפלייה 1:2
נאנט - לאנס 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully