וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיגר ומוראטה בספק. אנצ'לוטי: "לא יורד לרמה של צ'אבי"

בלם ריאל מדריד לא התאמן, דפאי עשוי להחליף את החלוץ באתלטיקו שתנסה לנצח בברנבאו לראשונה זה 8 שנים. מאמן הבלאנקוס תקף

תקציר: אתלטיקו מדריד - סביליה/ספורט1

שישה שערים בממוצע סיפקו שלושת הדרבים של מדריד העונה. בחודש שעבר ניצחה ריאל 3:5 מטורף בחצי גמר הסופר קופה, רק כדי לעוף מהגביע בשמינית הגמר בידי אתלטיקו שמונה ימים אחר כך, בתום תבוסה 4:2. הערב (ראשון, 22:00) יתקיים במסגרת המחזור ה-23 המפגש הרביעי בין שתי הענקיות של בירת ספרד, שמבטיח גדולות ונצורות.

בריאל השאלה גדולה נוגעת לאנטוניו רודיגר, שנמצא בספק להתמודדות בגלל פציעה בברך שספג נגד חטאפה בחמישי. הבלם הגרמני עוד סובל מכאבים ולא התאמן אתמול, הבוקר הגיע לערוך מבדקים והחלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק. כשאדר מיליטאו ודייויד אלאבה מושבתים כבר זמן רב, מי שעשויים לפתוח בעמדת הבלם במקרה שרודיגר ייעדר הם דני קרבחאל או אדוארדו קמאבינגה. אורליאן טשואמני יחסר בוודאות לבלאנקוס בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

אנטוניו רודיגר שחקן ריאל מדריד. Flor Tan Jun, GettyImages
אנטוניו רודיגר שחקן ריאל מדריד/GettyImages, Flor Tan Jun

ריאל לא הפסידה ליריבה העירונית בבית בתשעת המפגשים האחרונים וגם לא נוצחה בסנטיאגו ברנבאו בכלל העונה. דייגו סימאונה ושחקניו יקוו לצאת משם עם שלוש נקודות לראשונה מאז פברואר 2016.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, קרלו אנצ'לוטי השיב אש לנשיא ולמאמן ברצלונה, ז'ואן לאפורטה וצ'אבי, שמרבים לטעון לאחרונה כי ריאל מדריד נהנית מעזרה של השופטים: "אני מקצוען ולכן לא ארד לרמה הזאת, מתוך כבוד לכדורגל הספרדי. אז אל תשאלו על זה יותר", ירה האיטלקי.

עוד בוואלה!

"ברצלונה קונה שופטים? כולם ראו את המשחק של ריאל מדריד מול אלמריה"

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה, חלוץ אתלטיקו מדריד. GettyImages
סימן השאלה באתלטיקו מדריד. מוראטה/GettyImages

בצד של אתלטיקו, מעבר לפציעות של תומר למאר, ססאר אספיליקואטה וחוסה מריס חימנס, מי שבסימן שאלה הוא אלברו מוראטה שנעדר ביום רביעי נגד ראיו וייקאנו. במקרה שלא יהיה כשיר, ממפיס דפאי יפתח במקומו אחרי שהכריע את שני המשחקים האחרונים עם שער ניצחון לזכות הקולצ'ונרוס. בנוסף, ארבעה שחקנים נאבקים על שלושה מקומות בהגנה: סטפן סאביץ', אקסל ויטסל, מריו הרמוסו וריינילדו.

אתלטיקו סופרת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. כשהיא רחוקה 10 נקודות מהפסגה, שם נמצאת ריאל, ניצחון או הפסד מחר יכולים לעשות את הבדל מבחינתה בין שמירה על תקווה לאליפות ליציאה מהמאבק.

משחקים נוספים:

ויאריאל - קאדיס 0:0

אוסאסונה - סלטה ויגו 3:0
לסלטה: יורגן סטרנד לארסן (24), לוקה דה לה טורה (25), אנסטסיוס דוביקאס (90)

בטיס - חטאפה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully