וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה קונה שופטים? כולם ראו את המשחק של ריאל מדריד מול אלמריה"

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 11:17

זו'אן לאפורטה תקף את היריבה המרה ("מאשימים אותנו בשחיתות? הם הכי נהנים משופטים"). והתייחס לצ'אבי: "אם זה לא היה הוא, הייתי מפטר אותו כבר מזמן"

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

בברצלונה עדיין מנסים להתרגל לעידן החדש אחרי הפצצה שהטיל צ'אבי. ז'ואן לאפורטה הנשיא סיפק היום (שישי) כמה ציטוטים מעניינים בסוגיית המאמן כשאמר בין היתר: "אם זה לא היה צ'אבי, הייתי מפטר אותו מזמן. השחקנים מאוד מעריכים את צ'אבי וגם הצוות המקצועי. הסגל הזה תחרותי, הקבוצה יכולה להיות טובה יותר, אבל היא סבלה מהרבה פציעות".

לגבי זהות המאמן הבא, אמר: "דקו מתעסק בזה. רפא מרקס? הוא אופציה לאמן את הקבוצה הראשונה במקרה חירום. הוא מכיר את המערכת. כרגע התפקיד שלו הוא לפתח שחקנים לקבוצה הראשונה. האנזי פליק? לא דיברנו עליו. יש לנו רף דרישות והמאמן צריך לענות עליהן, אלא אם כן נלך לאלטרנטיבה אחרת".

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה לצד נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אל תתנו לחיוכים להטעות אתכם. אהבה גדולה אין ביניהם. לאפורטה ופלורנטינו פרס/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הנשיא תקף את ריאל מדריד כשנשאל על היחסים איתה: "היחסים עם מדריד לא טובים. הם הראו לנו מה היא ציניות כשבחרו להצטרף כעדים בפרשת נגריירה. פרשה שאני משוכנע שנצא ממנה זכרים. מה שהם עושים עם ערוץ הטלוויזיה שלהם זו בושה גדולה. לאיים על השופט על המשחק הקרוב שלהם בכל פעם?.

"עובדתית והיסטורית, מדריד נהנתה מהטבות שיפוט. ראינו מה שקרה נגד אלמריה, כל העולם ראה. במקום זה הם מנסים לבנות קמפיין כאילו אנחנו אלו שקונים שופטים", הוסיף לאפורטה, "הם עובדים בשיטה צינית ולא מקובלת. השופט בתיק נגריירה האריך את החקירה רק בגלל שהם ביקשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully