וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל תישאר עם בלם אחד לדרבי? אנצ'לוטי: "רודיגר לוחם"

הגרמני נפצע ב-0:2 על חטאפה, טשואמני שימש כבלם במחצית השנייה, ספג צהוב חמישי ולא ישחק מול אתלטיקו. אנצ'לוטי החמיא לחוסלו, נזף בשופט והבהיר: "יש לנו יומיים להכשיר את רודיגר"

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

ריאל מדריד חזרה אמש (חמישי) למקום הראשון בלה ליגה בזכות 0:2 בדרבי הקטן אצל חטאפה, אבל הוסיפה לעצמה שתי בעיות לקראת הדרבי הגדול מול אתלטיקו מדריד ביום ראשון. הקשר הצרפתי אורליאן טשואמני ספג צהוב חמישי ולא ישחק בברנבאו מול היריבה העירונית. הצהוב הזה הגיע בתוספת הזמן, כאשר במחצית השנייה שיחק טשואמני כבלם בעקבות פציעתו של אנטוניו רודיגר שנאלץ לצאת במחצית עם כאבים בשריר הירך האחורי ברגל שמאל.

במצב הזה, לריאל יש רק בלם אחד בסגל: נאצ'ו. כזכור, אדר מיליטאו ודייויד אלאבה פצועים כבר תקופה ארוכה, עכשיו רודיגר בספק וגם מי שיועד למלא את המקום בלית ברירה (טשואמני) נגרע כעת בגלל צהובים.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם צוות השיפוט. רויטרס
קרלו אנצ'לוטי עם השופט בסיום/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי התייחס לטשואמני ואמר: "אני לא יודע מה קרה שם, הוציאו לו צהוב. אני מקווה ומאמין שרודיגר יתאושש, הוא לוחם. יש לנו יומיים להכשיר אותו, הוא ספג מכה חזקה בירך".

על השופט ששלף לעברו כרטיס צהוב אחרי שריקת הסיום: "מחיתי בפני השופט על הצהוב לטשואמני ועל הפנדל שלא נשרק לברהים דיאס. בשני המקרים הוא פסק ההפך. עשינו משחק טוב ואנחנו כעת במקום הראשון. אם ננצח את שני המשחקים הבאים (אתלטיקו וג'ירונה), היתרון יגדל לשש נקודות ומצבנו יהיה טוב יותר".

על הוצאת ויניסיוס: "היינו במצב בטוח במשחק והחלטתי להוציא אותו 10 דקות קודם, לא מעבר. נכון שהוא לא היה ממש טוב מול השער הפעם, אבל אהבתי את המשחק שלו בהתקפות המעבר. אמרתי לו לפני שאני מחליף אותו. חוסלו? הוא עושה בדיוק את מה שצריך כדי להישאר כאן, זו ברכה שיש לנו חלוץ עם איכות כזו אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully